Een hele fijne drager. Heb mijn kindjes er met veel plezier in gedragen. De drager is hier en daar wat lichter van kleur door het gebruiken maar verder nog in perfecte staat.
Beco Gemini. Een draagzak die alles kan, deze babydrager is geschikt voor zowel buik-, rug-, als heupdragen *. Het innovatieve van deze draagzak is dat je het kruis kan versmallen voor pasgeborene en als je baby groter wordt kan je hem weer breder zetten om een optimaal gevormd zitje voor je kindje te maken. Een stevige gevormde heupband, gevulde schouderbanden die zowel als rugzak al gekruist kunnen worden gedragen, maken dit een hele fijne drager met een goede gewichtsverdeling. Hij is heel simpel in gebruik, weinig gespen om te stellen of te sluiten. De extra gevulde hoofdsteun kan omlaag worden gedragen en met drukknopen worden vastgezet. Maar je kan hem ook omhoog doen om juist een extra lang lijfje te creëren. Je kunt hem gebruiken vanaf 3,5 tot 16 kg. Hoofdsteun die je naar believe omhoog of omlaag kan klappen. Het kruis van de drager is verstelbaar Engelstalige handleiding. Ik vraag er 75 euro voor incl verzenden
Ben mijn huis aan het opruimen dus de beco mag gaan voor 45 Euro en dat is echt een koopje!! En hij is in prima staat!!