ondergrond babykamer

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door jerami, 6 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Wat hebben jullie voor ondergrond in de babykamer? Wij hebben nu tapijt (is nog logeerkamer) Dit gaat eruit en willen er waarschijnlijk een houten vloer in doen, maar zit te twijfelen of ik niet beter een leuk kleurtje zeil erin kan leggen.

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wij hadden zeil, maar na de verhuizing hebben we op de hele bovenverdieping laminaat gelegd, dus ook op de kamer van ozne dochter. Leuk tinkerbell kleedje erop en het is ook gezellig :) .
    Met accesoires is het in de toekomst iets gemakkelijker te veranderen.

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Ik heb een houten vloer boven, maar dat is omdat die over de hele verdieping ligt. (en het is de originele vloer uit 1930, heeft ook wel wat ;) ) Maar een leuk zeiltje is ook een goed idee, je hebt zoveel mogelijkheden tegenwoordig. En zeil is relatief goedkoop, dan kun je we nog eens makkelijk wat anders inleggen.

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij hebben zeil, makkelijk schoon te houden dus hygienisch. Dus geen ramp als ze weer eens de vloer onderplast, spuugt o.i.d. ;)

5. kleinesam

kleinesam Fanatiek lid

15 mrt 2009
    1.409
    0
    0
    Wij hebben laminaat op de gehele bovenverdieping.

6. luukske

luukske VIP lid

5 sep 2008
    6.682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    wij hebben ook laminaat op de hele verdieping, zoonlief en ik hebben beide astma, dus lekker makkelijk en stofvrij te houden...

7. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

8. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Wij hebben er laminaat in gelegd. Makkelijk schoon te houden. Ideaal. Op ons overloopje hebben we zeil liggen. Ook makkelijk.

9. happymama79

happymama79 Fanatiek lid

19 mrt 2010
    2.399
    0
    0
    Wij hebben laminaat over de gehele bovenverdieping. Mooi een geheel en makkelijk schoon te houden.

10. babyke

babyke Bekend lid

30 aug 2009
    901
    0
    0
    thuis blijf mama
    Brabant
    Wij hebben tapijt op de babykamer laten leggen.

11. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Wij hadden een mooie laminaat vloer in de babykamer.... Die zou ook blijven liggen maar toen de meubels e.d stonden vond mijn vriend het in een keer te "kil" en toen zijn we naar een tapijtwinkel gegaan, alle meubels er weer uitgehaald en tapijt gelegd :p
    Ik moet zeggen het ziet er warmer uit dan het laminaat wat er lag! Overigens doen wij haar niet in badje op de babykamer maar op de badkamer (vonden het iets te riskant mocht ze strax gaan spetteren ofzo ;) )
    Zeil lijkt me overigens ook prima... Makkelijk schoon te houden lijkt me?

12. Eylem

Eylem Niet meer actief

Wij hadden er vloerbedekking liggen maar dat wilde ik perse niet houden want dat vind ik nou niet het meest ideale voor op een babykamer met al dat stof. Wij hebben er gewoon laminaat overheen gelegd. Makkelijk, schoon en niet duur.

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier precies zo ;)!

Vind het ideaal met schoonmaken en schoonhouden en kan tegen een 'ongelukje'.

Succes met je keuze :D!

14. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    Er ligt bij ons nu tapijt maar dat gaat eruit, vind het niet mooi meer. We hebben nu laminaat gekocht om te leggen erin, dat hebben we nu door het hele huis. Vind ik wel zo makkelijk met stofzuigen. :)

15. Linda86

Linda86 VIP lid

Hier ook laminaat!

In eerste instantie lag er tapijt, maar Milan had daar al een paar keer op gespuugd (reflux) en we konden hem daardoor ook niet in bad doen op z'n kamer. Toen hebben we in zijn kamer ook maar laminaat gelegd, dat ligt nu op de hele bovenverdieping. Ik vind het veel fijner zo! Lekker makkelijk met schoonhouden ook.

16. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    wij hebben vorige week laminaat gelegd.
    de kinderkamer is echt heel knus,schuin dak met houten balken,en de vloer heeft nu per toeval exact dezelfde kleur als de balken.
    zodra de kleine er is,en we weten wat het is kijk ik nog voor een leuk kleedje op de vloer.

groetjes petra

17. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Laminaat. Dit lag er al toen wij het huis kochten, en we hebben het zo gelaten want het is heel mooi.
    Ik vind het ook ideaal met knoeien en schoonmaken.

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.028
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Wij hebben gewoon vloerbedekking.
    Lekker warm aan de voeten!
    Valerie heeft nog nooit over de vloerbedekking heen gespuugd, en het is ook nog nooit een waterballet geworden toen ze in haar kamertje in bad ging.

19. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Wij hebben over de gehele bovenverdieping zeil liggen. Bevalt ons prima :)

20. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wij hebben laminaat liggen, denk dat ik er wel een vloerkleedje bij leg

Deel Deze Pagina