Hoi allemaal, Ik heb een geweldig bed gezien bij de Wehkamp, alleen mijn vraag is of ik kan verwachten dat het kwalitatief is of niet. Wie heeft er wel eens meer een bed daar gekocht? Wat kan ik ervan verwachten? Liefs, Alieke
Geen bed, wel een televisiekast..Deze is kwalitatief heel erg goed. Het is de tv kast van die mexicaanse lijn die ze hebben/hadden..
Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar ik denk dat je sowieso een bed zelf wel gewoon kan kopen bij de wehkamp. Het belangrijkste van een bed is een matras, en die moet je gewoon nog los kopen, dus als je daar gewoon een goede van aanschaft met dat bed van de wehkamp kan 't volgens mij prima. Wij hebben zelf ook een geweldig bed vind ik, van beterbed, helemaal niet duur en hij is gewoon prima. We hebben daar gewoon een heel goed matras bij gekocht.
Het gaat om dit bed: http://www.wehkamp.nl/Winkelen/KenmerkA ... mer=511947 Ik vind dat hoofdbord echt geweldig. In princiepe hebben we alleen het ledikant nodig want ik heb nu ook een auping bed en nog goede matrassen.
Hmm ik zie net dat het bed alleen inclusief matras(sen) gekocht kan worden, das een beetje minder. Ook de matrassen? Ik vind dat het toch best prijzig is, ik hoop dat je daar dan wel van kan verwachten dat het kwalitatief is! Iemand zo'n bed nog ergens anders tekoop zien staan (beterbed enz.)?
Hoi Alieke, Je zou ook eens kunnen gaan kijken bij Concord. http://www.matrassenconcord.nl/index.php?t=0 Wij hebben daar onze boxspring gekocht en die kan je daar gewoon zonder matrassen kopen. Wij hebben t hoofdbord er niet bij gekocht omdat wij een hele ombouw hebben voor t bed. Misschien een bruikbaar tipje ??? Groetjes Miranda
Ik weet niet of je nu ook al een boxspring heb maar wij hebben erg last van de matrassen die gaan schuiven op het bed heel erg irrie! Voor de rest denk ik dat je voor die prijs wel een kwalitatief goed bed moet verwachten denk eraan het matras is het belangrijkste...!
wij hebben compleet bed gekocht, incl matras... matras is ook goed... heb alleen zelf de voorkeur voor een dikker matras.. dus die gaan we binnenkort aanschaffen... maar heb over het bed niets verkeerd te melden.
Thanks voor de tip, ik ga eens kijken! Wij hebben nu ook erge dikke matrassen en zijn ook nog goed.. Ik ga er eens goed overna denken!
Hoi Hoi Wij hadden ook een Boxspring gekocht bij wehkamp, en ik ben er echt niet tevreden over, heeft ons 1000 euro gekost en na 2 jaar konden we een nieuw bed kopen omdat de matrassen helemaal op waren, en het onderstel ook en viel uit elkaar. oftewel de kwaliteit was erg slecht, maar misschien scheelt dat per bed hoor. en hadden wij gewoon een slechte.
Hmmm nee dat hoort niet! Watvoor bed hadden jullie? Ook een "boxspring" of een ander soort? En de garantie, stelt dat wat voor?