Wel of niet uitnodigen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Kitty07, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    #1 Kitty07, 10 mei 2013
    Laatst bewerkt: 10 mei 2013
    Nodigen jullie wel eens mensen uit op Facebook die je jaaaaaaaren niet gezien of gesproken hebt?
    Bijvoorbeeld vriendjes/vriendinnetjes van vroeger die je uit het oog verloren bent?

Toen ik een jaar of 10-12 was ik een tijdje heel close met een meisje die ik op de manege heb leren kennen.
    We deden echt heel veel samen, bleven ook bij elkaar logeren enz enz.
    En ineens........heb ik nooit meer iets gehoord!
    Echt heel raar ging dat. Ook gingen we toen vlgs. mij allebei tegelijkertijd bij die manege weg maar ik kan me wel nog herinneren dat de laatste keer dat ik haar heb gezien ze een beetje raar tegen me deed. (geen idee waarom)

Heb nu haar FB profiel ineens gezien bij een meisje dat ik ook ken maar ik twijfel nogal om haar een uitnodiging te sturen ookal ben ik stiekem erg nieuwsgierig hoe het haar vergaan is. :)
    En toch twijfel ik....mss omdat het een beetje raar gelopen is toendertijd? :)

2. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Ja waarom niet? Dat vind ik juist t leuke van facebook.. Mensen van vroeger tegen komen

3. henkie24

henkie24 Niet meer actief

ja ikheb dat jaren geleden is gedaan. toen nog op hyves. de vriendschap is weer terug. ofnou ja... we komen zo af en toe weer gezellig bij elkaar op de thee, verjaardagen enz. wonen niet heel dicht bij elkaar. dus hier is dat goed uitgevallen. maar ook wel mensen die ik heel lang niet heb gesproken of gezien waar ik verder niks mee afspreek hoor. vind dat vaak leuk om te kijken hoe het die persoon vergaat

4. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Gewoon uitnodigen!!

5. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Ja, dat vind ik ook! :)
    Maar bij haar twijfel ik een beetje omdat we toen op een beetje rare manier "uit elkaar" gegaan zijn.
    Kreeg toen heel erg het idee dat ze me ontweek maar heb geen idee waarom.
    En het klinkt heel gek maar op de een of andere manier voel ik me daarom een beetje onzeker om haar nu uit te nodigen.....:)

6. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Jullie waren nog heel jong en misschien was er wel iets...dan kan je daar gelijk achterkomen :)

7. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Ze kan altijd zelf nog kiezen om niet in te gaan op jou vriendschapsverzoek.

Mocht dat gebeuren heb je niets verloren, dan blijft de situatie zoals het nu is. Maar als ze het accepteerd wie weet hebben jullie wel een leuk gesprek.
    Vaak kan je achteraf heel hard lachen om kinderdingen- ruzietjes van je kindertijd.
    Wie weet was er iets mis in haar thuissituatie waar ze zich voor schaamde, of zo. Het hoeft niet jou fout geweest te zijn.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Nee, doe ik nooit. Hoeven ze bij mij ook niet te doen.

9. sjak

sjak Niet meer actief

Ja, je kunt het doen, maar ik zou het bijvoorbeeld niet 'accepteren'. Heb alleen mensen op fb die ik ook spreek. Heb zelf geen behoefte aan klasgenoten ed die ik na twee keer 'hoe gaat het, ja goed' toch niet meer spreek.

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou het gewoon vragen. Zelf accepteer ik mensen van vroeger ook wel maar houd ik wel in de gaten of we écht contact weer krijgen, want zo niet, dan verwijder ik die persoon weer na een paar weken.

11. Jo86

Jo86 Bekend lid

16 apr 2009
    658
    0
    0
    Ik doe het niet meer, laatst iedereen verwijderd die ik niet spreek in mijn leven ´nu´. Al die ´vrienden, kennissen´ van vroeger, is/was bij mij alleen nieuwsgierigheid en op een gegeven moment had ik zoiets wat moet ik d´r mee. Ik spreek die mensen nooit in het echt en we liken alleen af en toe een statusupdate/foto van elkaar en dat vaak niet eens. Dus iedereen radicaal verwijderd die ik de afgelopen 1,5/2 jaar niet meer heb gesproken/helemaal niets meer mee heb.
    Als jij denkt dat het iets toevoegt of je zou haar nog willen spreken kun je haar altijd toevoegen.

12. Triskele

Triskele Niet meer actief

ja dat vind ik juist het leuke aan facebook, kan lekker vrijblijvend zeg maar..

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ja zeker, heb ook veel mensen van vroeger op FB, dat is toch juist leuk?

14. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Zou ze wel accepteren als ze me uit toe voegen.
    Maar ik gooi er ook heel makkelijk weer mensen weer vanaf.
    Sommige zitten er echt alleen op om te blieken, hou ik niet zo van ;)

15. FEE88

FEE88 Niet meer actief

#15 FEE88, 10 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 mei 2013
    Ik heb nu de regel dat als ik mensen in het echt niet meer spreek ik ze ook niet op fb heb... muv een paar mensen van zp ;)

16. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Je kunt ook alleen een mailtje via fb sturen? Dan hoef je haar niet meteen toe te voegen..

17. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Doen!
    Daar is facebook (o.a) toch voor ;)

Deel Deze Pagina