Aller laatste loodjes!

Discussion in 'De bevalling' started by Little91, Aug 15, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Little91

Little91 Lid

Dec 12, 2011
    91
    0
    0
    Cassiere!
    Gelderland
    Eindelijk, vandaag mijn uitgerekende datum..
    Vanmiddag moest ik naar het ziekenhuis, voor mijn wekelijkse controle.

Ik had eigenlijk verwacht, dat ik weer een afspraak zou moeten maken voor volgende week..
    Mijn bloeddruk was wat aan de hoge kant.. Dus moest ik voor de zekerheid mijn urine inleveren & bloed laten prikken.
    Smiddag's zou ik terug gebeld worden, en ja hoor.. Ze hebben besloten.. om me vrijdag ik te leiden. (als het nog niet op gang is gekomen).

Vrijdag gaan ze kijken of mijn baarmoedermond al verweekt is..
    Zo ja.. Dan ga ik aan een infuus & worden de weeen opgewekt..
    Zo niet.. dan krijg ik een ballon katheter..

Maar sinds vanmiddag heb ik het zo in mijn rug.. pijn in mn buik.. volgensmij zijn het de zenuwen.
    Ik ben zo vreeselijk zenuwachtig.. En ben zo bang!

Heeft iemand iets soort gelijks meegemaakt? En viel het mee of viel het tegen..
    Met deze tempraturen erbij, pff ik hoop dat het een beetje vlot gaat allemaal.

Ik hou jullie op de hoogte!

2. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    De zenuwen en angst herken ik heel goed. Het komt echt allemaal goed. Vrijdag heb je als het goed is je kindje al in je armen.

Heel veel succes

3. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Ik ben bij de eerste ook ingeleid, laat je gewoon meevoeren met de dag. Einde van de dag heb jij je kindje in je armen!

Super voor je dat je al naar morgen uit kan kijken! Ben een beetje jaloers hahahaha!

Succes morgen!

4. bloempje28

bloempje28 Actief lid

Aug 17, 2010
    412
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb 2 keer een afspraak gehad om ingeleid te worden, en beide keren kwam de kleine net voor de afspraak gepland stond. Maakte me ook zo'n zorgen over het inleiden, dus wie weet is het wel het laatste duwtje dat nodig is voor de baby om te komen!! Succes in ieder geval!

5. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    1,613
    0
    36
    Hoeft niet persé... Je kunt ook 2 dagen bezig zijn als de medicatie niet of minder goed aanslaat....maar feit is dat het idd niet heel lang meer duurt...

6. belem

belem Lid

Mar 28, 2012
    86
    0
    6
    idd bij mij 2 dagen geduurd omdat mijn bmm niet verweekt was en naar achter stond. mar je weet iig geval dat het niet lang meer gaat duren. Vraag op tijd om pijnbesrijding als je dat nodig hebt ik heb er wel om gevraagd en heb zeker geen spijt.

Wel zou ik de volgende keer wel een gewone bevalling willen ipv inleiden die 2 dagen waren wel zwaar..

7. Little91

Little91 Lid

Dec 12, 2011
    91
    0
    0
    Cassiere!
    Gelderland
    Ik zie er wel vreeselijk tegenop..
    Mag je mannetje die 2 dagen dan ook gewoon bij je blijven? of hoe werkt zoiets?

8. willow23

willow23 Niet meer actief

Pfff spannend!!!! ik wordt morgen ook ingeleid hoorde het van de gyn vandaag

9. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    1,613
    0
    36
    Ja hoor je kindje blijft gewoon bij je als het goed met hem gaat. Ik moest zelf nog 72 uur in het zh blijven ivm zwangerschapscholestase en hoge bloeddruk, maar mijn dochter lag gewoon lekker in dr plastic bakkie naast mij ;)

10. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    4,672
    591
    113
    Groningen
    meid, bevallen valt sowieso niet mee, inleiden of niet ;)

je bent in goede handen en je weet dat het niet heel lang meer duurt voor je je kindje hebt. het wachten vond ik persoonlijk wel een eeuwigheid duren, maargoed dat kon ook nog wel bovenop die 9 maanden he :D
    mijn mannetje mocht de hele dag bij me blijven en handje vasthouden. hier in het ziekenhuis is het zo dat als je een nachtje moet blijven omdat er nog niks gebeurd, je mannetje naar huis moet, tenzij er veel bedden vrij waren dan mocht ie ook blijven..

laat het over je heen komen en als je je beeb in je armen hebt ben je echt alle bevallings-ellende vergeten! (ik kan het weten)

11. Little91

Little91 Lid

Dec 12, 2011
    91
    0
    0
    Cassiere!
    Gelderland
    Okee Spannend Willow, heb je al een datum?

Nou Jez ik ben heel erg benieuwd...
    De gyn belde me woensdag middag op & vertelde dat ze me vrijdag ging laten bevallen..
    Vrijdag morgen 8 uur, wij netjes met ons tasje... & de maxi cosi richting het ziekenhuis.
    Ctg was netjes, bloeddruk ook weer wat lager.. & het was veelste druk op de afdeling.. dus hebben ze we me weer naar huis gestuurd.
    Maandag moet ik er weer om 8 uur wezen, dus ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren..
    Nog even afzien met deze tempraturen.. & hopen dat ons kleintje zich vanzelf meld..!!

12. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    4,672
    591
    113
    Groningen
    Vervelend dat je weer naar huis moest als je er op rekent little91!!
    Maar het komt echt allemaal goed! Als straks jouw ukkie er is, ingeleid of niet, voel je je zo stoer!!! Dan hoor je ook bij de mama's en boeit het je echt niet meer hoe erg die bevalling was! Het is echt zo!
    Dan ben je zoooo blij dat het er is :)

Heel veel succes maandag, zet hem op!!!

13. Little91

Little91 Lid

Dec 12, 2011
    91
    0
    0
    Cassiere!
    Gelderland
    Jaaa ik hoop zo dat ze me gaan helpen, want met deze warmte is het haast niet meer te doen!
    Tuurlijk zie ik er tegen op, maar zal zo blij zijn als dat kleintje eindelijk in mn armen ligt..

Hoe gaat het met jou? Zie aan je ticker dat jou kleintje nu 2 weken oud is..
    Dus je hebt alles net achter de rug.. Heerlijk! Lekker genieten..

14. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    4,672
    591
    113
    Groningen
    Het is in een woord, geweldig! Kan niet anders zeggen!
    En gebroken nachten, spuitluiers, lekkende borsten en andere 'ellende' neem ik allemaal voor lief als ik naar mijn kanjer kijk!!
    Het is dat ze af en toe even in haar bedje moet omdat ik ook nog wel eens wat moet doen, want anders zou ik haar het liefst de hele dag op mijn borst hebben liggen :)

Bevallen? Wat is dat? Heb ik dat ook gedaan? Oja! ;)

15. Little91

Little91 Lid

Dec 12, 2011
    91
    0
    0
    Cassiere!
    Gelderland
    Haha.. Deze woorden heb ik even nodig!
    Ik laat het gewoon allemaal over me heen komen..
    Hopen dat wij ons kleine wondertje ook heeeel gauw in onze armen mogen sluiten.
    Laten we hopen dat we morgen gewoon geholpen worden, en niet dat er weer topdrukte op de kraamafdeling is!

16. mar9

mar9 Actief lid

Oct 28, 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je! Wat verschrikkelijk balen dat je naar huis gestuurd bent, heb je je helemaal ingesteld op de bevalling, wordt je zo teleurgesteld!

17. Suzanne1984

Suzanne1984 Fanatiek lid

Dec 30, 2011
    1,613
    0
    36
    Nou Little91 Ik voel met je mee. Volgens mij blijft de baby in mijn buik eeuwig zitten!

18. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    4,672
    591
    113
    Groningen
    Succes vandaag little91!!!

19. mar9

mar9 Actief lid

Oct 28, 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfoeoeoehh dames, ik ben het ZO vreselijk zat, wil echt nu bevallen!!
    Hoop zo dat de vk me kan strippen morgen! blablabla bah!
    Zo, even lekker geklaagd, haha!

20. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    4,672
    591
    113
    Groningen
    Vervelend mar9! Hopelijk duurt het nu echt niet lang meer!

Little91, ben je inmiddels bevallen??? En zoja, hoe heb je het ervaren?? Viel het je enigszins mee?? Ik ben benieuwd!!

Share This Page