Bij mij ze ook al meteen begonnen over beneden bevallen bij de eerste keer dat ik bij de vk was..... En dat was ik eigenlijk niet van plan! Dan moet ik of in de keuken bevallen (open keuken) of in de woonkamer en dat zou dan dus betekenen dat ik met een beetje pech het of weken zonder de salontafel en bank zou moeten doen of zonder eettafel! Ik dacht altijd dat ze zo voor het thuisbevallenw waren maar dat is blijkbaar niet meer.....
zijn ze nog steeds maar dit zijn eisen van de brandweer/ambulance. hier hebben de vlosjes niets mee te maken.
dan snap ik niet waarom ze vragen waar je wilt bevallen.... En dan vooral hier, dichtsbijzijnde zh is ongeveer 20min rijden....
Hier ook twee keer bevallen in de woonkamer. Geen toilet en stromend water boven en steile trap. Wij hebben een bed kunnen lenen. Ik zou gewoon even kijken bij de kringloop voor een ombouw. En bevallen in de woonkamer is echt niet erg hoor.
kan je nergens in je omgeving een 1pbed lenen? Mijn jongste schoonzusje gaat tijdelijk naar de logeerkamer zodat ik haar bed kan ontvoeren (ze woont als enige kind nog thuis) voel me wel een beetje schuldig maar lief heeft t geregeld, en het was tenslotte ooit zijn bed
anders even op MP Advertentie: 558597291 = gratis Advertentie: 563589104 = 25 euro sorry link kopieren werd te lang
hier vroegen ze ook of ik thuis wilde bevallen maar toen ze hoorde dat ik 2 trappen op moest, mocht het niet. van de hulpdiensten mocht het dan niet. mocht wel in de woonkamer bevallen. en 20 min is niet ver. hier zijn de ziekenhuizen 30 min. weg. prima te doen. gewoon bij weeen meteen weg gaan en niet tot het uiterste thuis blijven wachten.