Wie is voor de 38 weken bevallen en hoe komt dat? Was er een speciale aanleiding voor? Ik ben met de jongste eerder bevallen vanwege gebroken vliezen, ben ook nieuwsgierig of dat betekent dat de komende bevalling dan ook begint met gebroken vliezen, wie weet dat? Ik hoor graag jullie ervaringen.
Als met je eerste je vliezen zijn gebroken wil niet zeggen dat dat bij de 2e ook zo is.. Je weet het nooit haha Ik ben met 37+5 bevallen.. Gewoon spontaan.. Vliezen gebroken Met een 2e heb ik geen ervaring
Hier niet voor de 38 weken... Maar eerste begonnen met breken van de vliezen, tweede begon met weeën en de vliezen zijn door de vk gebroken toen ik 7 cm ontsluiting had... Volgens mij begint zo'n 5% van de bevallingen met het breken van de vliezen...
Ik geloof dat het 10 procent was dat bevallingen starten met het breken van de vliezen, maar hier zo op het forum lijkt het wel heel vaak te gebeuren! Van mij mag het weer hoor, en een beetje snel graag!
Bij Eva begon de bevalling met het breken van de vliezen, bij Lisa met weeen, het zegt allemaal niets. Maar ik neem aan dat jij wel wil dat je kindje nog zeker 6 weken blijft zitten? Aangezien je schrijft 'en een beetje snel graag'.
Onze eerste diende zich aan met 36+6. 's ochtends weeën gekregen, op naar het ZKH, en daar zijn rond het middaguur spontaan mijn vliezen gebroken. Achteraf bleek de placenta helemaal verkalkt te zijn. De tweede diende zich aan met 39+4 nadat de VK mij gestript heeft.
Hier bij de eerste met precies 37 weken geboren met voortijdig gebroken vliezen. De 2e bleef tot ruim in de 39 weken zitten en dat is gewoon met weeen begonnen, sterker nog de vliezen moesten tijdens de bevalling gebroken worden.
Met 32 weken 1 cm ontsluiting toen aan de weeenremmers en longrijping..Met 36.6 weken 5 cm ontsluiting met 37 weken gestript en s' avonds spontaann mijn vliezen gebroken met 37.1 ingeleid en bevallen
Ik ben van de eerste bevallen met 36 wk en 4 dgn. Met 36 weken en 1 dag braken mijn vliezen spontaan. Nu bij de tweede een geplande keizersnede gehad met 38 weken en 5 dgn.
Met 35 wkn en 4 dgn is mijn eerste geboren. De weeen begonnen spontaan en bevalling is in het ziekenhuis doorgezet. Tijdens de bevalling kreeg ik de vraag : he je vliezen zijn gebroken wanneer is dat gebeurt?? Tja dat was dus precies 1 week daarvoor, ik had het nog laten nakijken destijds omdat ik twijfelde maar ze zeiden toen alles prima in orde. Nu ben ik zwanger van mijn tweede en heb te weinig vruchtwater en de kleine heeft een groeiachterstand. Ik ben nu 37 wkn en 5 dgn en mag het nog afwachten.
Een week met gebroken vliezen rondgelopen, jeetje. Spannende periode voor je, ik hoop dat alles goed gaat voor jou en de kleine.
Ja ik moest met weenremmers in het ziekenhuis liggen maar tot de 34 ste week daarna stopte ze daarmee en is het nog 3 weekjes goed gegaan..
Met 35 weken een spoedkeizersnee, omdat mijn placenta losgelaten had, gelukkig doet Lucas het ondanks veel zuurstof tekort het nu erg goed.
Met 37+0 geplande keizersnee. Door complicaties was de eerste keer dat ze aanstalten maakte met 27+5...daarna met 31+6, daarna met 34+1 en daarna met 36+0. Weken ziekenhuis dus . Tussen de eerste drie keer mocht ik wel weer even naar huis. Maar goed, ik ben zo blij dat we het nog bijna 10 weken hebben uitgehouden met elkaar ! Met 37 wk was ze nog steeds een kleintje met opstartproblemen (dagje couveuse en aan de monitor, regelmatig hart op hol (200p.m.) de eerste 24 uur) ik moet er niet aan denken wat er gebeurt was als het eerder had doorgezet. Sterkte met de laatste loodjes!!