Gewoon extra matras erop leggen. Dat gaan we hier ook doen. De vorige keer vond de kraamhulp het trouwens geeneens nodig. Dus nu even afwachten wat deze kraamhulp gaat zeggen, maar anders dus gewoon een extra matras er boven op.
ik beval hoe dan ook in het ziekenhuis,op medische indicatie.Dus ik laat het bed gewoon zo. Bedankt voor de reacties Groetjes
Ik vind het eigenlijk een beetje overdreven dat je bed op klossen moet.. Als je thuis bevalt is het logisch natuurlijk, maar als je in het ziekenhuis bevalt vind ik het onzin. Die paar minuten per dag dat ze even naar bijvoorbeeld je hechtingen kijken.. Moet je daarvoor je bed omhoog doen Ik heb het vorige keer ook niet gedaan, en was het nu ook niet van plan. Haal wel kratten in huis voor het geval ze echt moeilijk gaan doen. Vorige keer zei de kraamhulp ook tegen mij dat het voor haar niet nodig was. Is gewoon meer voor als je thuis bevalt denk ik.
De verloskundige hield 10 cm lager aan dan de kraamzorg bij ons. Aangezien de verloskundige het goed vond heb ik het zo gelaten. Ik vond verloskundige toch belangrijker dan kraamzorg. Toevallig kreeg ik een lange vrouw vd kraamzorg en kreeg last van haar rug. ze wilde alles aan mijn bed doen. opmeten, verschonen vd baby enzo. Ik slaap nu op zolder met een keukenblokje erin en ze verschoont de baby maar lekker daarop. Ik ga mijn bed niet verhogen. Het is gewoon niet mogelijk wij hebben een hoog bed van hout met allemaal grote zware lades over hele bed heen. Dan zouden we met cementblokken moeten werken en dan 6 man nodig hebben om bed te tillen en er onder te schuiven. Dat allemaal voor een paar dagen. Zelf kan ik mijn bed dan niet meer in of uit