Ik wil zo graag dat ze komt... Met de feestdagen in het verschiet die ik dolgraag met mijn familie door wil brengen. Ik zie mijn broers en zussen amper omdat ze ver weg wonen en kerst is de enige periode dat we altijd bij elkaar zijn... Dinsdag ben ik uitgerekend en bij de eerste twee weken overtijd gegaan. Hopelijk komt dit meisje eerder... Maar helaas heb ik daar niks over te zeggen.... Bij elk pijntje denk ik, zal het???? Maar dan ebt het gevoel weer weg... Ben ongeduldig!!!
Spannend he! Ik deel je gevoel, ik ben inmiddels ook mijn uitgerekende datum voorbij. Morgen 41 wkn, en ik ben zooo ongeduldig. Ik heb sinds vanmorgen wel hele onregelmatige weeen, maar nog geen vruchtwater verloren. Wel mijn slijmprop afgelopen vrijdag, maar dat wilt ook niets zeggen. Succes met de laatste loodjes meid.
Ook spannend voor jou dus!!! Een dikke week verder, ik hoop voor je dat het doorzet Ik verlies sinds een week steeds meer slijmerige afscheiding maar tot op heden nog geen prop of bloed. Ook de voorweeen nemen niet toe, worden niet regelmatiger. Wel al nachtenlang op gezeten omdat ons meisje dan druk wordt... Natuurlijk is ons meisje het belangrijkste, en ookal wordt ze op 42 weken gehaald, dan moet ik gewoon blij zijn want ze komt wanneer ze wil komen, maar iets in me zou dan wel balen... Zie zo uit naar de feestdagen na een bewogen jaar!
Ik kan het me helemaal voorstellen! Zeker met familie en feestdagen in het verschiet. Bij mij is de kans groot dat ik ingeleid word en ik hoop ook heel erg dat ze dat voor de feestdagen doen. Zou zoveel meer rust geven. Succes, duim voor je!
Spannend hoor..! Ik kan me goed voorstellen dat je graag wil dat ze toch voor de feestdagen komt en dat je die dagen gewoon fijn met je familie kan doorbrengen! Hopen dat het gaat lukken, gelukkig duurt het nog even, veel succes!
Dank je dames! Chakie, hoop dat jullie ook nog voor de feestdagen een datum krijgen! Ik word zo meteen gestript dus hoop dat het wat op gang brengt
Hopelijk komt ze snel! Ik begrijp dat je de feestdagen gezellig met je familie wil vieren. Hier hoop ik ook op een wondertje haha dat ze voor de kerst komt, vorig jaar zo'n heftige kerst gehad dat ik dit jaar hoop dat ons kleintje erbij is. Succes met de bevalling!
Een kerstkindje heeft ook wel wat natuurlijk maar het is al zo'n drukke maand! Ben al lang blij dat ik niet met Sinterklaas ben bevallen... Jij ook succes met de laatste loodjes wish!
oooo wat spannend , maar ga er maar niet vanuit hoor .. snap dat je graag strakjes kerst wilt vieren , heb ik ook maar ik ga er vanuit dat ik lekker aan het puffen en persen ben tegen die tijd
Ja idd, dan kan het alleen maar meevallen als het toch eerder begint... Heb me ook ingesteld op nog twee weken hoor... Maar hoop mag je altijd hebben toch?
Had zo'n goede hoop gisteravond dat er iets op gang kwam, maar het was weer eens het reguliere voorwerk... Zal straks ook weer beginnen gok ik want ze wordt al wat drukker. Meestal na het eten... Vandaag uitgerekend, maar ze zal vast nog blijven zitten haha
En, hoe gaat het nu? Ik ben zelf a.s. zaterdag uitgerekend en ik ben echt heel benieuwd of ik voor die tijd of op de dag zelf ga bevallen, of dat ik ook over tijd ga. De kans op het laatste wordt wel steeds groter!
Helaas nog niks gaande hier. Het rommelt wel maar ik kan er nog geen regelmaat in vinden. Bij mijn zoontje moest ik ingeleid worden dus daar zal het wel weer op uitdraaien Voor jou ook nog maar een paar daagjes, spannend!
Dan ben je er in elk geval op voorbereid als het daarop uitdraait en is het geen heel grote teleurstelling. Al lijkt het me alsnog fijn voor je als het natuurlijk op gang komt! Op de een of andere manier heb ik mezelf nooit ingeschat als iemand die over tijd zou lopen. Komt misschien ook door mijn omgeving; heel veel mensen dachten dat de baby er ruim voor die tijd zou zijn. En hun ongeduldigheid slaat dan ook weer over op mij. Maar mijn man en ik hebben nu wel heel duidelijk gemaakt: ze komt wanneer ze komt! En geen gezeur.
Ik zit hier ook ongeduldig te wachten en ik was ervan overtuigd dat ze eerder zou komen, aangezien mijn lichaam al langer aangaf er klaar mee te zijn. Maar helaas, volgens mij ligt ze wel lekker in mijn buik. Ik word helemaal gek van de mensen die vragen hoe het gaat en of er al nieuws is. Heel lief en goed bedoelt natuurlijk, maar dit is al 3 weken zo. Ik heb van de week mijn whatsapp eraf gegooid en via facebook reageer ik als ik zin heb. Nu zijn ze mijn vriend aan het stalken (vooral familie), maar ik zou er niet aan moeten denken dat ik dat nog 2 weken heb. Maar goed, we kunnen niets anders doen dan wachten
Ik herken je frustratie Vlinder1985! Ik zeg er ook elke keer bij: joh ik ben nog niet eens uitgerekend... wat verwachten mensen nou? Haha ik word er hoe langer hoe geïrriteerder over, terwijl ik ook wel weet dat ze het lief bedoelen. Zelf zal ik in elk geval nooooit meer informeren bij een zwangere vrouw 'of het al begonnen is'. Ik hoop voor je dat je kleintje snel komt!
Ja, vervelend is dat he, al die - eigenlijk best goedbedoelde en geïnteresseerde - opmerkingen over of er al wat op gang is gekomen. Vanavond weer heel wat voorwerk gehad, en ik had bij deze zwangerschap al vanaf het begin in mijn hoofd dat ze echt eerder zou komen, maar helaas, dus weer over de 40 weken heen. Ik zal me er bij moeten neerleggen. Wel al wekenlang gerommel en krampjes, zelfs een paar dagen terug een flinke klodder verloren waarvan ik dacht dat het de slijmprop was, maar helaas hoeft dat ook niks te betekenen, al gaf het me wel goede hoop... Net voor de zoveelste keer deze week mijn darmen geleegd. Maar ook dat hoeft geen voorteken te zijn. Ik ben het eerlijk gezegd al flink beu, doet gewoon zoveel pijn elke avond en nacht, en dan te bedenken dat dit pas het voorwerk is!!! Mag niet klagen... Mag niet klagen.... Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die overtijd loopt eens zien wie er eerder bevalt hahaha Sterkte dames!
Af en toe heb ik het idee dat ze nooit meer komt, maar dat kan gelukkig niet. Verloskundige zei afgelopen dinsdag nog; wij gaan jou niet meer zien volgende week, denk ik. Maar ik denk van wel Ik heb ook al weken voorwerk, maar zet echt totaal niet door. Ook al sinds 30 weken veel harde buiken. Paar keer aan de ctg gelegen, maar schijnt bij mijn lichaam te horen en is ook voorwerk. Hopelijk doet ook al dit voorwerk iets Slapen is echt pijnlijk door het gewicht op mijn heupen. Herkennen jullie dit? Wel heerlijk is in bad liggen, dan voel je dat gewicht niet. Behalve als je er uit moet, hhahahaha. Bij jullie nog nieuws?
Ja het slapen wordt steeds moeilijker. Vannacht ook tig x eruit geweest en om 5 uur eindelijk in slaap gevallen. Ik gebruik een voedingskussen tussen mijn enkels en knieen, en tussen mijn borsten om de zwaartekracht wat tegen te gaan, ligt veel prettiger... Morgen 41 weken.... Zucht... Vanavond maar eens horen wat de vk zegt.
Succes, hopelijk kan je een beetje geholpen worden!? Gisteravond super last van mijn darmen gehad, ik dacht nu komt het. Maar het was van de vette pizza Ik moet morgen weer naar de vk, ben er echt zo klaar mee. Ben benieuwd wat ze te zeggen heeft bij jou!