hij slaapt niet baby bijna 6 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kittysocks, 30 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kittysocks

5 jan 2014
    83
    1
    6
    zoon
    spijkenisse
    Hallo,

zoon is bijna 6 maanden, 10 november. Maar ik snap het niet meer, net als gister, om 6 uur lag hij in bed, zoon moest naar zwemles in de middag ( dan slaapt baby dus niet vän 14.15 tot 16.00) en baby was erg moe dus bij thuiskomst om 4 uur gevoed en naar bed tot 5 uur en baby was nog steeds moe, jengelig, oogjes wrijven. Dus om 6 uur gedoucht, gevoed en naar bed, hij heeft gehuild, gejammerd, gebabbeld tot 20.00 en toen heb ik het opgegeven en ben ik naar bed gegaan met hem aan de borst en heeft hij nog tot 21.00 alleen maar gekreund en toen viel hij in slaap. En in de nacht wil hij elke keer een slokje drinken, kreunt hij ook (al 2 weken) en slaapt vanaf 5 uur eindelijk goed tot ik hem om 8 uur wakker maak om oudste naar school te brengen.

Vandaag geslapen van half 10 tot 11 uur sochtends zonder gejammer vooraf. En toen van 11 tot half 4 alleen maar wakker geweestt, wel in bed geprobeerd te leggen bij tekenen van vermoeidheid maar meneer wil niet slapen. Ik laat m babbelen in bed en dan gaat hij huilen en tot 3x toe niks. Nu slaapt hij in mijn armen.
    sorry voor het lange verhaal maar je kan wel merken dat ik er niks meer van snap he haha
    iemand tips of herkenning

groetjes heel erg vermoeide mama

Deel Deze Pagina