Ik heb ook een boxspring, ze adviseerde mij gewoon een extra matras erop te leggen. Ze zei meteen dat klossen waarschijnlijk geen optie is met een boxspring. Dus bij ons komt er gewoon een extra matras op. Bij ons moet het bed trouwens 70 cm zijn. gr Suzanne
hier hadden we ook geen klossen, en beide kraamverzorgsters deden er niet moeilijk over.. zijn er hier dames wel eens geweigerd dan? of had iedereen netjes klossen
Mijn bed werd zelfd elke dag verschoont (door mijn collega) Ik werk zelf als kraamverzorgster en bij ons in het protocol staat dat het de 1e 4 dagen moet. Is ook wel zo fris en belangrijk voor de hygiene
Nou idd, dat dacht ik ook, maar helaas waarswchijnlijk een lui mens geweest of zo, want werd ook niet goed van haar!Ze kletste de hele tijd door, werd er echt niet goed van zo druk!
Mooi om jullie ervaringen te lezen... Ik had zelf namelijk ook al mijn twijfels. We hebben sinds donderdag een nieuwe boxspring staan, elektrisch verstelbaar en van zichzelf al 70 cm hoog. Ik heb in het intakegesprek te horen gekregen dat het bed 80 cm hoog moet zijn. Maar zo te lezen is dat dus nog wel eens verschillend. Mijn mannetjes is er behoorlijk op tegen om er klossen onder te plaatsen en ik moet eerlijk zeggen dat ik er nou ook niet echt om zit te springen. Allereerst zijn die dingen volgens mijn zowiezo meer dan 10 cm, dus dan lig ik gelijk op zo'n meter hoogte en dat lijkt me nou ook niet echt bepaald een feest. Daarbij komt dat er 12 poten onder zitten, die 2 motoren het geheel behoorlijk zwaar maken, mij dan nog niet meegerekend! En aangezien ik ook zeker niet de slankste ben, ben ik bang dat ik binnen now time een verdieping lager lig... dan wordt het dus kiezen tussen 70 cm of - 2 meter We hebben bovendien zo'n opdekmatres en die zijn supersimpel te verschonen (ik begreep dat die hoogte alleen nodig was voor het verschonen, aangezien ik in het ziekenhuis beval). In ruil voor dat gemak dan maar 10 cm extra bukken En daarbij... mijn manneke zei ook al: als ze het een probleem vinden doe ik het gewoon lekker zelf! Tis toch ook een schat!
Ons bed staat op bierkratjes , klossen pastten er niet onder. Van de kraamzorg moest hed bed minstens 80cm hoog zijn. Ik denk dat ie van ons nu ongeveer 90cm is. Ik moest zeggen dat ik het wel erg prettig vind hoor. Ik had namelijk moeite me opstaan toen ons bed nog laag was.