Hallo, Ik heb een vraagje wat betreft bed-klossen.. 2 weken terug is de kraamdeskundige langs gekomen voor een intake gesprek.. Ze heeft naar ons bed gekeken en ze gaf aan dat ik rond 36 weken bed klossen moet huren voor het bed te verhogen (ons bed is 45 cm hoog tot matrashoogte).. achter af vroeg ik me dus af of bedklossen wel bij ons bed gaat aangezien ons bed geen poten heeft?! (Zie foto) De kraamdeskundige heeft ons bed gezien, en er niks over gezegd alleen dus dat ik ze moet huren rond de 36 weken. Zijn er eventueel nog andere mogelijkheden? Ik las op het forum iets over kratten, maar dat lijkt me ook niet kunnen, ons bed staat dan namelijk onstabiel... de linker en rechter zijdes komen namelijk niet tot aan de grond nu, maar de middenplank, hoofdplank en voetplank wel. Alvast bedankt voor uw reactie! Groetjes
Hoi hoi, Als het goed is moeten er gewoon klossen onder kunnen hoor. Er zitten uitsparingen in de klossen. Er zijn ook verschillende soorten. Een extra matras erop kan ook. Als je je bed niet verhoogt, heb je kans dat de verloskundige de bevalling niet thuis wil doen. En de kraam deskundige hoeft niet je bed op te maken en niet te helpen bij de borstvoeding. Je kunt mss een logeerbed gebruiken?? Grietjes Adrienne