baby snel weer honger.

Discussie in 'Stel je vraag aan de kraamdeskundige' gestart door roxannekuh, 29 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

ik heb een vraagje.
    Onze dochter heeft nu sinds een dag of 3 als ze der voeding gehad heeft dat ze na 2 uur alweer honger heeft, meestal geef ik haar het speentje en dan kan ik het rekken tot 3 uur. Ze krijgt nu 120cc + 4 schepjes. Meestal blijft er nog wel wat over en vaak drinkt ze de helft en de rest een half uur later.Het is niet dat ze te weinig heeft aan de fles want die gaat vaak nog niet eens helemaal op. Snachts slaapt ze wel 3-4 uurtjes aan een stuk voordat ze honger heeft en dan krijgt ze 90cc + 3 schepjes. ze krijgt ook overdag nog 6/7 flessen.
    Weet niet wat ik hieraan kan doen. weet soms ook niet of het echt honger is of wat anders.

2. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,
    Misschien wordt ze wat meer wakker omdat ze wat ouder wordt. Ga even wegen bij het cb anders, dan weet je zeker dat ze groeit.
    Groetjes Adrienne

3. roxannekuh

Bedankt! Maar ze drinkt haar flesje 9 van die 10 keer niet leeg. te weinig denk niet dat ze krijgt. moet ik kruidvat forte eens proberen. zag op internet dat kruidvat extra care voor hongerige baby's is maar klopt denk ik niet. wie weet helpt dit ook dat ze wat langer verzadigd is?

4. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Heb je al eens een andere speen geprobeerd? Het lijkt alsof het drinken te vermoeiend is. Hoe lang doet ze over de fles? En welke speen gebruik je nu?

Groetjes Adrienne

5. roxannekuh

Nee nog niet geprobeerd. U bedoeld dan de speen wat erna komt nr 2? Ik heb de dr brown fles. Nr 1 nu. Deze is tot 3 maanden. Ik kan wel eerst nr 2 proberen.ze doet zowiezo een half uur over de fles.soms ben ik een uur bezig maar dan is het eerst de helft van de fles en dan steeds af en toe weer wat.

6. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Hoi hoi,

Dat zou ik dan proberen hoor. Ben benieuwd hoe dat gaat.

Groetjes Adrienne

7. roxannekuh

Dan ga ik dat zeker proberen. Laat je deze week weten hoe het gegaan is. Bedankt alvast.

8. roxannekuh

Het gaat nu een stuk beter! Sinds we de andere speen gebruiken slaapt ze snachts ook langer! Bedankt voor het helpen!

9. Adrienne

Adrienne Fanatiek lid
    Medewerker

9 mrt 2010
    2.192
    5
    38
    Zonder dank hoor!!

Deel Deze Pagina