bed/matras ikea

Discussie in 'De lounge' gestart door setje, 3 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jetteke

jetteke Bekend lid

21 apr 2006
    989
    0
    0
    overijssel
    Wij hebben sinds anderhalf jaar de Sultan Heidal. Zijn we erg tevreden over.
    Het is wel een echt hard matras (wij hebben hem op een binnenveringsbed (ook hard) liggen) maar daar houden wij allebei van.
    We hebben deze uiteindelijk gekozen vanwege de natuurlijke materialen maar ik denk achteraf dat dat niet veel toegevoegde waarde heeft...

2. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Let wel op de kleine lettertjes van die test, want die wij wilden en zo goed uit de test kwam, bleek tot 80 kg te zijn. Anders heb je snel een doorgelegen bed. Je moet dus geen grote, zware man hebben of een ander type matras nemen. Tijdens mijn zwangerschap kwam ik ook over de 80 kilo en mijn matras heb ik daarna weg kunnen gooien, zat gewoon een hele kuil in :) !
    Die van de Kwantum die een jaar of 3 geleden ook als een van de besten uit de test kwam is regelmatig in de aanbieding voor zo'n 90 Euro en kan wat meer gewicht dragen.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kwantum-dingen zweren we hier juist af ;)

Wij hebben echt een goed bed bij een beddenspeciaalzaak gekocht. Werelds!

4. Bonniex

Bonniex Lid

28 dec 2008
    46
    0
    0
    labmedeweker
    beverwijk
    hm volgens mij zijn die ikea bedden net zoiets als beterbed . daar hebben wij m vandaan in begin ligt het goed maar nu kraakt ie ook alle kanten en me vriend heeft zere rug van bed . het bed kosten ong ruim 400 eurie.
    ja weet nie of je daar wat van mag verwachtte? ikea zit ook wel ergens in die prijs klasse?
    ik ga iig sparen voor boxspring.

5. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.283
    36.147
    113
    Oeh, kwantum hebben wij niet echt goede ervaringen mee eerlijk gezegd.

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wij hebben ook de boxspring van ikea... Heerlijk! We liggen er nu 1,5 jaar op ofzo....

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Kwam toch echt goed uit test (consumentenbond 2005), anders was ik er zelf ook niet opgekomen (die meubels vallen vaak al uit elkaar als je ernaar kijkt). Mijn man heeft hem al jaren en ik sinds 1 jaar ofzo en nog geen enkele verzakte plek of iets erin. Ons bed komt wel van een beddenzaak.

8. little angel

12 nov 2008
    77
    0
    0
    bediende (ambtenaar)
    Erembodegem (Aalst)
    ik zou het zeker eens proberen hoor, ik ken mensen die er tevreden over zijn

Deel Deze Pagina