Hallo allemaal, A.s. maandag 11 december moet ik voor de 3e keer op voor mn rijbewijs. De eerste 2 keer ben ik gezakt puur door de zenuwen. Normaal kan je daar van de huisarts iets voor krijgen, maar aangezien je tijdens je zwnagerschap niet alles mag... Weet er iemand iets tegen zenuwen? Iets homeopatisch bijvoorbeeld wat je wel mag nemen? [-o< Liefs, Duveldraakje
bananen! In bananen zit een of ander stofje dat er voor zorgt dat je bloeddruk een beetje daalt.. Tijdens het examen kauwgom kauwen wil ook nog wel eens helpen. dan kun je de zenuwen van je af kauwen.. (zo niet zo zitten herkauwen in ieder geval haha ) Ik zou voor de rest niets nemen! Heb te vaak gezien dat het averechts werkt! Succes! enne blijf jezelf he! KuZzz Ik moet trouwens a.s. vrijdag voor mn B.E. (auto met aanhangwagen) Ben nu al zo zenuwachtig als ik weet niet wat.
valeriaan kun je volgens mij gewoon nemen... is ook een soort van kalmeringsmiddel... ik kochte het eerst bij rima maar in een supermarkt is het goedkoper!
stuk of 2 of 3.. en dan niet precies voor het examen eten.. maarre uurtje van tevoren ofzo een banaan eten en dan voor je examen... als je nog vragen hebt...stel ze maar
ja! valeriaan is een heel goed middeltje tegen zenuwen....ik weet alleen niet 100% zeker of je dat tijdens de zwangerschap mag nemen maar je kan het bij iedere drogist kopen... duss veel succes in iedergeval.. groetjes...
Hey meid! Ik ben ook altijd erg zenuwachtig geweest en ik heb ook vaker gehoord dat bananen goed helpen. Ik nam zelf valdispert, maar weet niet of je dat mag hebben tijdens je zwangerschap. Ik wil je in ieder geval heeeeel veel succes wensen! Knuff
Valdispert mag alleen i.o.m. arts. Kamillethee werkt ook rustgevend. Misschien werkt dat voor je? En idd van bananen heb ik ook gehoord. Ook valeriaan mag je gebruiken tijdens de zwangerschap! Succes hè!
Een banaan eten, eentje maar (je moet het niet overdrijven) en dan precies een uur voordat je af moet rijden. Heeft bij mij 2 keer geholpen (met de auto en ook met de motor, beide in de eerste keer gehaald). Succes meid! Groetjes Miep
nervovit van bional alleen: . Over het gebruik van Nervovit® tijdens zwangerschap en het geven van borstvoeding bestaan onvoldoende gegevens om de mogelijke schadelijkheid te beoordelen. Er zijn tot dusver geen aanwijzingen voor schadelijkheid. Raadpleeg uw arts of apotheker. succes met je examen
zit wel een stof in bananen als je last hebt van benauwdheid of astma dat die stof dat verergerd dus wees voorzichtig met te veel bananen eten ok kan het verstopping veroorzaken en aangezien je darmen toch al van streek zijn en daardoor trager werken door je zwangerschap zou ik ze niet te veel eten
Hee meiden, Heel erg bedankt voor alle adviezen. Ik ga in ieder geval ook nog even langs de HA. Ik moet nu echt gaan slagen, vooral omdat ik anders pas na de bevalling weer op kan. Het zou ook wel heel erg makkelijk zijn aangezien ik nu weer hard op zoek ben naar werk. We zullen zien. Liefs, Duveldraakje
" Nou we zijn op het moment aan t verhuizen en hebben straks het geld hard nodig voor de kleine. daarbij komt ook nog eens dat ze je niet laten afrijden als je ver in je zwangerschap bent. Liefs, Duveldraakje P.s.: Ik moet 11 december afrijden om 10:45uur!