Gister kreeg ik rond 21 uur een beetje krampen, en deze kwamen om het uur terug. LAter op de avond werd het erger. Vanaf twee uur hebben we geklokt, en vanaf die tijd komen ze om het kwartier. Nu is het 12.24 uur en komen ze nog steeds om ongeveer 10 minuten. Ik denk dat ik toch maar even de verloskundige ga bellen. Ik mag eigenlijk pas bellen als ze om de 5 minuten komen. Ik ben al ruim 24 uur wakker, omdat ik gister niet geslapen heb. En gister morgen al rond 6 uur naar het plafon lag te staren. En tussen door slapen gaat ook niet, want dan kan ik mezelf niet concentren, en doet het meer pijn.
Gewoon de vk bellen hoor als jij je daar prettiger bij voelt, daar zijn ze voor Ik wil je in ieder geval héél veel succes wensen en hoop echt voor je dat het goed gaat doorzetten en je snel je kleintje in je armen mag sluiten. Heb je trouwens al een warme douche genomen of een warme kruik tegen je buik gelegt? Dit wil nog wel eens helpen om de weeën te versnellen SUCCES!!!!!!!!!!!!!!! Liefs Angela.
Oeh spannend, zeg! Ja, bel die VK van je maar even, hoor. Dat zal ze vast niet erg vinden. Grote kans dat jij je daar dan ook weer gerustgesteld door zult voelen. Succes!
Ik heb de voedvrouw gebeld, en deze dacht aan blaasontsteking. Dus moest mijn man urine weg brengen naar de huisartsenpost. Maar was geen blaasontsteking. Dus ben gewoon aan de gang. Ik heb hele pijnlijke weee, die ik af en toe niet weg krijg. En het blijft schommelen tussen de 10 tot 5 minuten, dus het schiet nog steeds niet op. het kan zijn dat ik vannavond een nachtje naar het zieken huis moet, zodat ik kan slapen. dan krijg ik weee remmers. Zodat ik morgen er weer fit tegen aan kan. Maar moet rond 8 uur terug bellen. Dus voor nu maar weer weeen opvangen. Badankt voor de mailtjes.!
Succes ermee meid!! Je zal het wel nodig hebben om even te slapen als je zolang bezig bent! Pfff vermoeiend! Hopelijk zet het snel door, want dit is ook niks!
Weeen remmers?? Je bent 41 wkn zwanger!!! kunnen ze je niet beter een slaapmiddel geven icm pijnstillers?? Heb ik nl ook gehad toen de ontsluiting en de weeen niet wilde doorzetten.. Nouja.. een gyn weet het beter dan ik.. dus ik hoop dat ze doen wat het beste voor je is! Sterkte en voor straks succes met de bevalling!
HEEL VEEL SUCCES MET DE BEVALLING DAT JE MAAR GAUW JE KLEINTJE IN JE ARMEN MAG SLUITEN!! GROETJES CARRY
nou ik ben nu ook wel erg benieuwd geworden!!!! schreef misschien niet veel maar ik las het wel elke keer om te kijken of er al wat nieuws stond... maar helaas,,,, maar misschien nog sterkte en anders heel erg veel kijkplezier naar je ukkie
Ik mag hopen voor Joep dat ze de kleine al in haar armen heeft mogen sluiten Dan ligt ze nu lekker te genieten denk ik (hoop ik). Maar anders inderdaad nog steeds héél veel succes!!!! Liefs Angela.