Eerste menstruatie na de bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door TS2016, 24 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TS2016

TS2016 Actief lid

3 jan 2017
    118
    4
    18
    Hoi allemaal,

29 dec ben ik bevallen met 21 weken en 3 dagen omdat wij de zwangerschap hebben afgebroken ivm ernstige hartafwijkingen bij ons kindje. Na de bevalling heb ik behoorlijk gebloed ruim 2 a 2,5 week. Daarna was het bloeden gestopt maar had ik nog last van af en toe hele lichte roze bloedverlies bij het afvegen na het plassen. Dit heeft ruim een week geduurd en afgelopen zondag avond kreeg ik menstruatiekrampen en begon ik opeens te bloeden. Helder rood bloed. Gebeld naar spoed post en daar is mij verteld dat dit het begin van menstruatie kan zijn. Voor mij is dit de eerste bevalling dus nog een beetje onzeker over alles wat er nu gebeurd.

Aan jullie de vraag, herkennen jullie mijn verhaal? Wanneer kregen jullie de eerste menstruatie na de bevalling? Mijn situatie zal wellicht klein beetje anders zijn omdat ik met 21wk ben bevallen en dus geen borstvoeding heb gegeven.

Ik hoor graag jullie ervaringen!

2. Roose79

Roose79 Bekend lid

9 sep 2016
    511
    1
    16
    Allereerst; wat erg voor jullie dat het zo is gelopen :(
    Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee, maar ben wel drie keer bevallen (met de 'normale' termijn). Ik werd na ongeveer 5 a 6 weken ongesteld. Bij de laatste ook geen bv, bijn de eerste twee maar even.

Veel sterkte.

3. TS2016

TS2016 Actief lid

3 jan 2017
    118
    4
    18
    Dank je wel!

4. Sammie2017

Sammie2017 Fanatiek lid

14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    allereerst heel veel sterkte!

ik heb wel BV gegeven een aantal weken en werd 10 weken na mijn bevalling voor het eerst ongesteld. Duurde even voor het doorzette maar dat kwam wellicht door de BV.

5. TS2016

TS2016 Actief lid

3 jan 2017
    118
    4
    18
    Dank je wel! Inmiddels ben ik ongesteld geworden :)

Deel Deze Pagina