Advies gevraagd

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lindah, Jul 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindah

Lindah Fanatiek lid

Apr 21, 2012
    1,008
    145
    63
    Brabant
    Hoi,

Mijn dochter is net vijf maanden. Sinds twee dagen heeft ze aan een kant van haar gezicht rode vlekjes, het lijkt net of er stippen zijn gezet met een dikke rode stift. Ben vanochtend even naar de huisarts geweest, deze denkt aan een virus hoewel ze niet ziek oogt. Drinkt haar flessen leeg en plast ook goed. Geen koorts maar gisteren wel een keer wat verhoging.

Maar nu is ze al een paar uur heel onrustig, ze wil niet slapen, niet spelen( een paar minuten gaat nog maar dan is het weer huilen..) Ze heeft geen vieze luier en honger kan het ook niet zijn. Ze heeft wel echt slaap maar zodra je haar in bed legt gaat ze huilen. Dit doet ze normaal nooit.

De huisarts had wel gezegd dat als er meer vlekjes zouden komen( zitten dus alleen op haar gezicht en het zijn er vier) dan moesten we terugkomen, ook als ze ziek zou worden. Kan niet echt zeggen dat ze ziek oogt, is nog steeds alert en kijkt ook helder uit haar ogen maar haar gedragingen zijn wel anders dan normaal..

Wat denken jullie? Ben ik te ongerust?

Groetjes,
    Linda

2. AnkeM

AnkeM Fanatiek lid

May 21, 2011
    2,278
    1
    0
    Check haar temperatuur even, misschien heeft ze koorts? Als je het niet vertrouwt kan je beter nu de huisarts(enpost) bellen dan dat je er vannacht mee zit.

3. Keet

Keet Actief lid

Apr 4, 2013
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou het geen allergische reactie kunnen zijn op een groentehapje ofzo? Dat ze jeuk heeft?

4. Lindah

Lindah Fanatiek lid

Apr 21, 2012
    1,008
    145
    63
    Brabant
    Ja ik dacht eerst ook aan een allergie maar de groentehapjes die ze krijgt, daarvan eet ze al twee weken( ik heb wel verschillende smaken geprobeerd maar dat heeft ze dus al meerdere malen op). Ze heeft geen jeuk maar ik weet niet dit altijd bij een allergische reactie hoort?

Ga dadelijk idd nog maar een keer haar tempen..

5. aurora5

aurora5 Bekend lid

Oct 26, 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet toevallig nieuwe crème of ander merk snoetepoetsers?

6. Lindah

Lindah Fanatiek lid

Apr 21, 2012
    1,008
    145
    63
    Brabant
    Ze is in slaap gevallen, wel bij ons in bed maar ze slaapt.. Straks maar proberen over te leggen..

Ja daar heb ik over gedacht.. Gebruik sinds anderhalve week snoetenpoetsers dus dat zou kunnen.. Maar ik heb daar ook elke keer haar handjes mee afgedaan, daar heeft ze niets en het zit alleen aan de rechterkant van haar gezicht, hoewel ik natuurlijk ook links poets. Ook zit het bij haar voorhoofd en daar kom ik niet met die doekjes..

Misschien ben ik wel een aansteller maar ben zo bang dat het miss iets ernstigs is..

Share This Page