Bed op klossen.... Hoog!

Discussie in 'De bevalling' gestart door zilvervosje, 23 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Bij ons tussen 65 en 70 cm :) volgens de kraamzorg

2. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Ik weet nog wel de eerste nacht dat het bed op klossen stond en ik moest naar de wc hahaha vergat even de hoogte...

3. sandranuijs

sandranuijs Bekend lid

29 apr 2010
    713
    1
    16
    Wij hebben het bed op kratjes gezet omdat steunen niet paste onder ons bed. Nu ik gewend ben is het wel lekker maar in het begin moest ik echt vreselijk wennen aan de hoge instap.

Manlief zei telkens heel goed oppassen lieverd met in en eruit met de hoogte. Gaat ie een x naar de wc, vergeet ie het zelf...zat ie ineens naast het bed ipv erin hahahahahah

4. Vlinderr

Vlinderr Fanatiek lid

11 mei 2009
    3.739
    2
    0
    Overijssel
    Haha! Wat een verschil dan toch weer....zo is het met zoveel dingen. ;) Wij houden 80cm aan, zal wel goed zijn.

5. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ik kan niet wachten op de klossen!
    Laat mijn man ze vanmiddag halen.

Ik vind het zo'n gedoe om uit ons (lage) bed te komen die 100x per nacht voor een plasje!

6. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier een boxspring van 65 cm hoog. De kraamzorg vond het niet erg en de verloskundige zei 'zo'n 70 cm', dus daar heb ik het niet eens aan gevraagd ;)

7. dgh

dgh Lid

12 apr 2010
    38
    0
    0
    Friesland
    Na mijn keizersnede had ik heel veel pijn bij het in en uit bed stappen. De kleine lag op zijn eigen kamer en ik gaf borstvoeding, dus ik moest er regelmatig uit. Wat was ik blij dat we na 1 nacht de klossen weggehaald hadden. Ik had nog wel pijn, maar het ging toch stukken makkelijker zonder de klossen. De kraamhulp had er ook geen problemen mee.

8. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Ik zet ze er niet eens onder... bij de eerste wel gedaan hoor maar na de ks was het echt een hel om in en uit bed te komen want ons bed is al redelijk hoog.

Bij nr 2 (geplande ks) heb ik me de moeite bespaard en nu weer. Mn man verschoont het bed wel en verder zien we tzt wel hoe we het oplossen.

9. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    hoi,

Ben ook vrij lang maar vond het ook heerlijk.

Deze week gaan ze er bij mij ook weer onder ook ivm bekken klachten etc.

10. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Ik vond het verschrikkelijk! Met mijn keizersnee kreeg ik elke keer een klap op mijn litteken als ik uit bed plofte, want mijn voeten kwamen zittend niet aan de grond dus moets ik een klein hupje doen: dus kraam eruit; klossen eruit was het hier ;)

11. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen

Hier is de norm 80 cm. Wij hebben een boxspring die 75cm is, dus nagevraagd tijdens de intake en volgens haar was het prima, ze heeft voor de zekerheid nog even ons bed bekeken en we hoefden geen klossen.o.i.d. te gebruiken

Deel Deze Pagina