veel te vroeg weeen!

Discussion in 'De bevalling' started by leonie1986, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

Oct 30, 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    Ik weet niet of het bij dit topic hoort, maar ik moet het allemaal even kwijt.

Zondag had ik de hele dag ontzettende kramp in mijn onderbuik. S nachts werd het allemaal nog erger en de volgende ochtend had ik er nog steeds last van. Ik dacht in eerste instantie dat het mijn darmen waren, maar had geen moeite met naar de wc gaan ofzo.

Ik maandagochtend toch maar de verloskundige gebeld, ik moest meteen komen.

Daar inwendig onderzoek gehad en bleek dat mijn baarmoederhals korter was dan hij hoort te zijn. Ik doorgestuurd naar het ziekenhuis.

Uit- en inwendige echo gehad, aan elastieken banden gelegen, catheter gehad en weet ik veel wat nog meer.

Met de baby is alles gelukkig goed, maar hij was al ietsje ingedaald en bij de inwendige echo bleek dat inderdaad mijn baarmoederhals korter is.

Uiteindelijk kwam er ook nog bij dat ik tegen een blaasonsteking aan zat.

Nu werd mij verteld dat ik dus weeen heb gehad en dat dat komt door de blaasontsteking. In plaats van dat de blaas zich samentrekt, heeft mijn baarmoeder het overgenomen!

Ik had hier echt nog nooit van gehoord!

Ik ben echt dringend op zoek naar mensen die weten hoe het zit of iets soortgelijks hebben meegemaakt.

Ik heb vannacht en vanmorgen weer die buikkrampen (weeen) gehad en weet inmiddels niet meer wat ik moet!

Ik ben pas 28 weken zwanger, dus het kindje mag echt nog niet komen!

groetjes,
    Leonie

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    2,391
    1
    36
    Nederland
    Hoi,

Ik heb precies het zelfde gehad met 28 wkn zwangerschap. Ik kreeg ineens hele hevige krampen in mijn buik. De VK gebeld en die vertrouwde het niet helemaal, dus op naar het ziekenhuis. Daar aan de CTG en er was weeën activiteit te zien. Dit bleek dus onder andere ook aan een blaasontsteking te liggen. Moest 5 dgn in het ziekenhuis blijven en kreeg flinke antibiotica toegediend. Even zag het er naar uit dat onze zoon op korte termijn geboren zou gaan worden maar hij is gelukkig nog blijven zitten tot 39 wkn en 4 dgn.

Heel veel succes met alles.

3. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Gelijk bellen met je vk dat je weer de hele ochtend last hebt gehad! Niet mee wachten hoor, laat ze het goed in de gaten houden.

Ik ben benieuwd hoe het nu gaat, want zie dat je bericht al van vanmiddag was...

Groet Snoozie

4. leonie1986

leonie1986 Bekend lid

Oct 30, 2007
    551
    0
    0
    coordinator kinderopvang
    den haag
    hoi hoi!

Nou gelukkig de hele dag geen last meer gehad, wel de VK nog even gebeld en die zei dat ik de volgende x idd meteen moet bellen.

Verder is het afwachten, volgende week heb ik weer een inwendige echo om te zien of mijn baarmoederhals verder verkort is..

Ik ben deze week dan 'ziek' thuis en daarna moet ik minder gaan werken.

Verder gaat het nu aardig met me, beetje over de schok heen denk ik!

Druk mijn kuurtje aan het slikken en nu maar hopen dat de weeen wegblijven!

Share This Page