tot wanneer verhuizen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door guppekop, 8 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    hoi dames!
    we krijgen waarschijnlijk een mogelijkheid om te gaan verhuizen maar tot hoeveel maanden zouden jullie het aandurven om er mee te beginnen en hoeveel tijd heb je ongeveer nodig om te verhuizen?

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

tja aandurven. ik moet nog 1 maart. ben dan 34 weken ofzo. tja het moet het is niet anders. maar of het lekker uitkomt? nee hahaha

en hoeveel tijd? tja wij donderen gewoon van lieverlee een en ander in de bus en brengen dat naar het nieuwe huis. en op een dag pakken we gewoon ons bed en de meubels. en de rest komt vanzelf. we hebebn een huurhuis nu nog en nog niks opgezegd. we betalen desnoods wel een maandje huur extra. tis gewoon niet anders met een bevalling tussendoor;)

3. Liesken

Liesken Fanatiek lid

18 okt 2009
    1.116
    1
    38
    Ik ben met 4 maanden zwanger verhuist, maar tot 2 weken voor de bevalling zaten we nog midden in de verbouwing, heb zowat de hele zwangerschap in een bouwput geleefd. Dus als je alleen gaat verhuizen, dan kan dat nog best tot laat in de zwangerschap, maar na 34 weken vond ik alles ineens een stuk zwaarder worden. Dan krijg je ook je nesteldrang en wil je dat alles (bijna) klaar is. Dus.. na de 34 weken nog te verhuizen is niet ideaal, maar als het moet dan moet het. Daarvoor moet het kunnen hoor, al moet je natuurlijk voldoende hulp inroepen en niet zelf gaan lopen sjouwen ;)

4. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Als je de slaapkamer en babykamer maar klaar krijgt voor je uitgerekend bent! Maar of je er zin in hebt ;)..

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

klopt;) en zelfs een baby heeft niet veel nodig als een bedje, schone luier en drinken. hier zitten we straks ook nog volop in de teringzooi. heb bv nog geen keuken. maar ach voorlopig een noodkeuken en de chinees zit aan de overkant dus..........:p

6. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik ben met 28 weken nog verhuist.

als je maar rustig aan doet (en niet zoals mij laminaat gaat leggen op handen en knieën)

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

wij hebben over de verhuizing 10 dagen gedaan 4 dagen schilderen 2 dagen vloeren leggen en 2 dagen overhuizen en dan nog 2 dagen om alles op zijn plek te krijgen

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    broer en schoonzus zijn met ong 4 maanden van oude huis naar stacaravan verhuisd, en met 38 wken van caravan naar nieuwe huisje. kan t niemand aanraden, want t was zwaaaar, maar met voldoende hulp is t allemaal goed gekomen. met 39 wken is ze bevallen van mijn prachtige nichtje :D

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

aaah gelukkig wordt bij ons bijna alles gedaan.... dara zou ik ook echt tegenop zien ja... nee het enige wat ik straks moet doen is schoonmaken. ( maar kijk mn ma ook wel lief aan) en verder alleen commanderen wat waar moet komen te staan.

10. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV

Makkelijk een chinees aan de overkant ;) En een noodkeuken is ook een keuken!
    En wat betreft het schoonmaken, moet je het gewoon wat rustiger aan doen en alle hulp aannemen die je krijgt! Kan de kraamhulp ook mooi helpen poetsen :p

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wij moeten nog een wisselwoning in na de 37 weken. Onze woning wordt gerenoveerd. Geen hele verhuzing maar toch voor 2 weken spullen inpakken en over naar een andere woning en 2 weken later weer terug.

Ik ben dan 37,5 tot 39,5 weken zwanger.

12. shenoby

shenoby Niet meer actief

wij zitten te wachten op een huis. en zoals je ziet ben ik de 35 weken al voorbij.
    maar ben het hier zoooo zat dat ook al zit ik 1 dag voor de uitgerekende datum dat ik de spullen pak en weg ben.

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Zijn twee jaar geleden met 36/37 weken verhuisd. In drie dagen "over", vriendlief plus 1 (eerste twee dagen) + 2 (derde dag) vrienden hebben het spul heen-en weer gereden. In de tussentijd hebben moeders en ik de keuken ingeruimd en babykleertjes gewassen. Terwijl pa bezig was met schilderen van de babykamer, woonkamer en ook nog 1 muur van onze slaapkamer.
    Laminaat is gelegd in de babykamer en woonkamer... verder hebben we eerst niets gedaan.
    Op donderdag begonnen en op woensdag zaten we "te stoel en te bank" en was de babykamer gereed.
    (Puk is met 40+3 geboren)

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Bij de eerste zijn we met week 32 nog gaan verhuizen,(tijdelijke woning) en toen hij 2 weken was nog een keer.

15. didi77

didi77 Actief lid

9 nov 2010
    345
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sleutel gekregen met 32 weken, toen keuken, electra en 2 slaapkamers opgeknapt. Met 36 weken met verlof, met 37 weken verhuisd, kleine met 38+2 geboren. Kan best.

16. Chai

Chai Niet meer actief

Ik ben met 20 weken verhuisd en vond het echt superzwaar.
    Het was ook nog is tijdens de sneeuw, dat maakte het ook wel erger denk ik.. Het heeft ons een weekje gekost ongeveer.
    Het was ook nietzo leuk dat ik met veel niet mee kon helpen, dus ik zou zeggen stel het zeker niet uit. Probeer het zo snel mogelijk te doen nu jeje nog goed voelt, je weet maar nooit..

17. Charmed72

Charmed72 Fanatiek lid

8 mrt 2009
    1.354
    271
    83
    Vrouw
    Wij zijn verhuisd toen ik bijna 8 maanden zwanger was. We hebben het wel makkelijk aangepakt door een verhuisbedrijf in te schakelen die zelfs het inpakken deed. In 1 dag was alles ingepakt en over.

Het grote voordEel van verhuizen als je wat verder zwanger bent was bij mij de nesteldrang!! Normaal staan er bij mij na een verhuizing na jaren nog volle dozen op zolder. Nu was alles in ruim 1 weekend uitgepakt. Alles móest op z'n plek, hahaha!

18. pareltje2212

pareltje2212 Fanatiek lid

17 mei 2007
    1.541
    300
    83
    Vrouw
    huismoeder
    Leusden
    Wij zitten nu midden in een verhuizing. Ik ben morgen 28 weken en volgende week zaterdag gaan we echt over. Vanwege bekkenklachten kan en mag ik niet veel doen. Ik doe dus het regelwerk en rustig aan inpakken en manlief is met andere mensen aan het klussen.

Deel Deze Pagina