O, ik moet echt even mn frustratie kwijt hoor... Zit alleen op de bank TVOH te kijken, maar ik zit al DAGEN te luisteren naar een kotsende buurvrouw . Ze kan er natuurlijk helemaal niets aan doen, maar onze woonkomaer grenst aan hun wc beneden, en hun badkamer aan onze slaapkamer.. Waar ik me ook in huis bevind hoor ik haar spugen. En als ik ergens niet tegen kan..... precies. Ik krijg er gewoon spontaan harde buiken van! En helaas is dit niet "maar een enkele keer" maar gebeurd dit minstens eens in de paar weken.. maar nu duurt het wel erg lang, en irriteer ik me echt vreselijk! Zo dat lucht op
He bah... maarre... misschien is ze zwanger? Heeft ze HG? Niet dat het minder erg is om naar te luisteren, maar dan heeft het een 'goede' reden... Sterkte!
Dat lucht waarschijnlijk net zo op, als het kotsen oplucht bij je buuf Ja het lijkt me wel een vervelend geluid ja waarom moet ze zo veel overgeven, weet je dat?
Ehh, ze heeft de leeftijd dat ze mijn moeder had kunnen zijn dat ik dat er niet even bij heb gezet.... ze is al in de 60 dus, maar snap wat je bedoeld hoor!
goh wat naar, voor jou brrrr,( lijkt me echt vreselijk om aan te horen ) maar vooral voor je buuf. vreselijk als je zolang moet spugen.
Ik maak me eerlijk gezegd ook wel een beetje zorgen hoor! Maar ja, voornamelijk wordt ik er echt kotsmisselijk en gespannen van! Ik zou eigenlijk al lang in mn bed moeten liggen (vanwege mn toestand, zie banner) maar stel het gewoon uit omdat ik als een plank gespannen in mn bedje lig... Ik ben dan ook steeds bang dat het een van mn meisjes is.. vind overgeven echt een van de vreselijkste dingen die er zijn! Als mn man ziek is.. ben ik ook zo gespannen, puur omdat ik denk dat ie moet overgeven..
ik moet direct weer denken aan de eerste weken van mijn zwangerschap. heb HG en dus heel veel gekotst maar toen moest mijn man 1 malig kotsen en toen moest ik weer kotsen van hem vind het ook echt een vies geluid maar weet precies hoe je buurvrouw zich voelt en ga ervan uit dat ze niet expres kotst. dus voor allemaal vervelend. je tv een tikje harder zetten misschien?
Ojee.. ik moet gelijk denken aan mijn eigen buren. Mijn wc grenst aan hun woonkamer en gezien de vorige zwangerschappen.. moeten hun straks vast ook weken mijn gekots aanhoren. Bij mijn andere buren is het juist hun wc die aan mijn woonkamer grenst. En vooral ´s morgens hoor ik iemand altijd luidruchtig in de pot piesen.. ik gok op mijn buurman. Maar goed, ookal kan jouw buurvrouw er niks aan doen, ik zou er op een geven moment ook kotsbeu van worden. Bah ik word spontaan misselijk hier.
Bah! Heb het zelf helaas ook meegemaakt (een paar jaar lang) Lang leve de jaren-70-woningbouw Sterkte!!! Enne een Ipod kan dan ineens reuze van pas komen
O ja de televisie staat al op stand oorverdovend, krijg er koppijn van.. en ik moet de meisjes wel kunnen horen natuurlijk... dus oordoppen oid zijn geen optie .
Kan me voorstellen dat je dat niet echt een lekker geluid vind. Helemaal niet als het zo duidelijk te horen is en zo vaak voorkomt. Weet je ook wat er is met je buurvrouw? Is ze erg ziek misschien?
Oef, daar zou ik ook niet tegen kunnen hoor. Waarschijnlijk had ik watjes in mijn oor gedaan of was ik in bed gaan liggen met mijn mp3 speler met oordopjes. Misschien toch eens bij haar peilen wat er aan de hand is? Zoveel overgeven is niet normaal lijkt mij.
Ik ben als mijn man ziek is ook als de dood dat ik hem zou horen overgeven. Kan er totaal niet tegen. Gelukkig is hij nogal beschaafd. En ik doe serieus oordoppen in. Ik zou hier dus ook niet tegen kunnen, vreselijk zeg Geluidswerende oordopjes op en een iPod aan? En wat raar dat het zo vaak voorkomt, dat klinkt heel ongezond, heeft ze een ziekte, of misschien een eetstoornis? Bleh, ik vind dit topic al erg om te lezen, ben maar snel weg
Ik zie net je bericht over de meiden, dan zijn oordoppen inderdaad geen optie. Sterkte! Ook met je zwangerschap.
@ellen.. ja om nu aan te bellen om te vragen wat er is, lijkt mij ook niet echt een goed plan... Ik heb dr ook al een aantal dagen niet buiten gezien. Weet wel dat ze erg zwak is en vaak ziek/zwak en dus ook misselijk.. Vind het ook echt super vervelend voor haar, maar (heel egoïstisch, ik weet het) vooral nu voor mezelf. Ik denk echt serieus dat ik een fobie heb... Erg handig rond de tijd dat iedereen ziek is en zit te hoesten! Het is zelf zo erg dat als ik iemand heel hard hoor hoesten in mijn buurt, ik al bang ben dat ze moeten overgeven... Oooo ik voel mezelf zoon aanstellerige muts .
ooo fock herken het zo!!! Niet dat me buren kotsen maar gewoon je gevoel en dat je het hoort en misschien wel denkt dat kan ik ook krijgen allemaal door die deurbel aan aan te raken. Neee!! Is manlief thuis? Snel hem sturen en anders morgen als hij er is? Misschien is ze wel aan de drank?
@swl, het zijn gelukkig hele normale buren, dus aan de drank denk ik niet hoor . Over het algemeen kunnen we ook goed met elkaar, en zijn het schatje van buren. Stel je voor: oud mannetje, oud vrouwtje, beetje "sullig"' maar erg aardig en vriendelijk! Daarom vind ik het ook zo sneu... Maare manlief is gezellig op verjaardag... km of 30 hier vandaan.. dus die verwacht ik zo 123 niet thuis.. Anders had ik ook bij hem wel ff uit kunnen janken om mn stress kwijt te raken... Ik zit me hier echt op te naaien op de bank... vandaar dit wanhopige toppic haha!
misschien kan je vragen of ze in de badkamer wil kotsen Nee zonder gekheid, lijkt me ook errug smerig geluid. Tv harder zetten of een tussendeur dicht doen helpt niet? Sja wat moet je dr nou mee he... blegh.