wie herkent dit en weet wat het is? ik heb het vooral als ik sta of net ga zitten of van de bank afkom en met af en toe een scherpe steek...het is vooral richting de liezen en net boven mijn bekken. tegen de avond word het iets erger en krijg ik lage rugpijn erbij... erg vervelend,maar vooral wat kan ik er tegen doen?
Die steken zouden bandenpijn kunnen zijn, had ik ook heel erg, en misschien komt de rugpijn er bij omdat je door de steken onnatuurlijke houdingen aanneemt?
Dat zware gevoel ken ik wel, tenminste dat zijn bij mij mijn darmen die mij zeer doen en zwaar laten voelen. Het voelt als een soort klomp in je buik. Maar de steken kan ik niet plaatsen....
Sluit me aan bij danouk in combinatie met bandenpijn. Als je erge pijn krijgt wel even de vk bellen, maar zou me als ik je zo hoor geen zorgen over maken
dankjewel voor jullie antwoord! vandaag is het al een heel stuk beter,dus het is/was denk ik wel echt bandenpijn,alleen nog wat oppassen met plots rechtstaan enz...
Heb het ook al een paar dagen, is echt bandenpijn. Als je je echt zorgen maakt, even naar de vk bellen. Ik heb voor de zekerheid vanmorgen urine laten testen. Dezelfde pijn had ik ooit toen ik een fikse blaasontsteking had, maar er was nu niets te vinden, dus moet het haast wel bandenpijn zijn.