Bij onze kinderkamer zit geen hemeltje bij het ledikant. Is het hemeltje alleen voor de leuk of heeft het ook een functie?
Het heeft als nut, dat het eventuele tocht weg houdt bij je kindje en dat je kindje zich geborgen voelt. Dan heb ik het wel over een katoenen hemel. Een gekleurde klamboe is vooral voor het mooie.
een hemeltje kun je vaak niet lang gebruiken. je kleintje zal dit snel het ledikant intrekken en het dan over zich heen trekken. Dano doet het nog niet maar denk niet dat dit nog lang zal duren.
Teun slaap nu nog steeds met zijn hemeltje en ligt pas sinds 2 mnd halverwegen zijn bedje...begon aan het voeteneinde....en daar was dus geen bescherming tegen tocht...en hij heeft nog geen beweging gedaan om het te pakken wel hebben wij de standaard van de hemel onder het hoofdeinde gedaan kan het dus niet omvallen
als je het leuk vind zou ik het zeker doen daarom hebben wij er ook voor gekozen is het toch af..bij ons bedje zat er ook geen.... zie evt foto in me album en anders kan ik evt een betere mailen