Hallo allemaal, Ik vroeg mij af waar jullie dreumes in slaapt nu het wat kouder word. Die van mij is ziek en was vannacht lang wakker maar ik zat me net te bedenken dat het misschien wel te koud word voor hem in zn dunne slaapzakje. Aangezien hij ook altijd boven de dekens ligt.. die van mij slaapt dus in een rompertje en een shirtje en dan in zn slaapzak! Hoe zit dat bij jullie? Groetjes marloes
Mijn babydochter slaapt met romper korte mouw pyjama lange mouw en broek en een slaapzak en een enkel deken. De andere 2 slapen met lange pyjama's en dekbed dus ik kan me voorstellen dat je zoontje het koud heeft.. Hoe voelt hij zelf aan?
Mijn dochter van 2 mnd slaapt in een zomerslaapzak, want past nog niet in winterslaapzak. Romper lange mouwen en evt shirt lange mouwen eronder. Laken en wollen deken eroverheen. Nu moet ik wel zeggen dat ze het eerder warm heeft dan koud. Ik hoop over een paar weken over te gaan op de winterslaapzak zonder deken. Dan draagt ze hetzelfde eronder. Met koud weer nog een broek erbij.
Mijn zoon slaapt in een pyama met slaapzak en daarover nog een deken. Maar ik denk dat dat toch te koud zal zijn wanneer het echt gaat vriezen. Dus ik wil een dekbed gaan aanschaffen.
Hier romper korte mouw, pyama lange mouw en broekje en zomerslaapzak. Op de kamer is het 19/20 graden. Vanavond gaat ie in een winterslaapzak denk ik, maar dan zonder pyamabroek.
Vannacht voor het eerst in de winterslaapzak met mouw (de mouwen kunnen er niet af...) en daaronder een romper korte mouw. Daarvoor sliep hij in een romper korte mouw, pyjama en zomer slaapzak, ging ook nog prima, maar mn slaapzakken waren op dus vannacht maar fff zo gedaan.
Oooooh kleed ik mijn dochter dan veel te koud met haar romper korte mouw en winterslaapzak? Doen jullie allemaal een pyjama?
elk kindje is anders hoor! Mn dochter slaapt nu in pyjama lange broek, vaak zonder dekbed. Zoon in hemd/pyama/winter slaapzak zonder mouwen. Vd winter slaapt hij in dikke wol en slaapzak en zij in dun wol zonder deken.
Wij hebben een koud huis, dus meneertje hier slaapt in romper, dunne pyjama, winterslaapzak. 's Nachts leggen wij er nog een dekentje overheen. Als het straks kouder word hebben we nog een dikkere pyjama en mouwen voor aan de slaapzak. Eventueel nog een tweede deken maar daarna houd het op...
Mouwloze romper, pyjamabroekje, pyjamashirt met lange mouwen en een trappelzak! Zonder dekentje, die schopt hij binnen 5 minuten van zich af (hoe strak ik hem ook instop)
Hier vannacht in wollen romper lange mouw en een wollen legging met daaroverheen zomerslaapzak.En dekentje en laken. Meestal is het een hemd met daaroverheen pyjama met lange mouw. Winterslaapzak heeft ze wel maar gebruik ik nog niet.Sowieso nooit met armdingen eraan want dat is hier veel te warm,ze zijn aardig warmbloedig van zichzelf
Mijn dochter slaapt 's nachts in een romper korte mouw, met een pyama korte mouw en de herfstslaapzak van puckababy the bag (met lange mouwen eraan) en daarover een lakentje (al heeft ze die in de nacht van zich afgetrapt). Dit heeft ze al een aantal weken, in haar zomerslaapzak was het echt te koud in de nacht. Met haar middagslaapje heeft ze nog een zomerslaapzak aan, met of lange mouw (afhankelijk van wat ze voor shirt aanheeft).
Hier een koukleum: ze slaapt in een romper lange mouw + pyamapakje met voetjes + winterslaapzak met mouwen. Als het nog kouder wordt krijgt ze nog een dikker pyamapakje en een wollen rompertje aan. Als ze het een beetje koud heeft wordt ze al snel wakker, ze slaapt echt beter als ze lekker ingepakt is. Zelf slaap ik trouwens ook al lang weer onder mijn winterdekbed, dus ze heeft het niet van een vreemde.
Mijn dochter van 2 mnd slaapt in een herfstslaapzak (pab) in haar romper met een lakentje. Mijn dochter van 2 slaapt in haar nachthemd onder een dekbrdje.
Mijn zoontje slaapt in een mouwloze romper, pyjamashirt en winterslaapzak zonder mouwen. Het is 17/18 graden op zn kamertje snachts. Als jet koider wordt kan hij nog een broek aan, langemouwromper en mouwen aan de slaapzak. Je moet goed naar je eigen kindje kijken, de ene heeft het eerder koud dan de andere.
Romper lange mouwen en winterslaapzak. Ik heb nu alleen wel nog de mouwen eraf. Haar kamer is redelijk warm.