Ojee, ik ben net ontwaakt uit een droom over een ex van 10 jaar geleden en nu heb ik weer helemaal de kriebels in mijn buik. Deze man doet mij vrij weinig meer als ik aan hem terug denk en nu heb ik vannacht over hem gedroomd. Het is nu niet zo dat ik verliefd ben, maar het was wel een fijne droom. Hebben jullie ook wel eens van dit soort dromen met naderhand wat kriebels bij het wakker worden?
Ja! Vannacht en gisternacht ook gedroomd over andere mannen. Die van gisteren is een oud-klasgenoot van de basisschool. Echt jaren niet gezien, geen idee hoe ik daarbij kom. Had ook echt totaal niets met die jongen. En vannacht speelde een man de hoofdrol die ik niet ken. Vreemd is dat, hè?! Ik vind het wel de leukste dromen stiekem, haha. Maar het slaat nergens op natuurlijk.
Ja vannacht nog over een leuke jongen waar ik 1x mee heb gedate heb hem op me app..dus net een leuke app gestuurd wil weer een date met hem maar ga het zelf niet vragen
Jawel. Maar ook over mijn eigen man hoor! Maar ik droom op de een of andere gekke manier nog regelmatig over één van mijn exen. Terwijl ik deze nooit meer zie en ook niet bewust meer aan denk... Waarom? Ik weet het niet!
PROEST. -- Ja hoor, hier ook vaak genoeg kriebel-in-je-buik-dromen. Niet alleen over mannen trouwens, ook dat ik iets heel gaafs ben gaan doen ijvoorbeeld.
Tintelpoes.. whahaha Hier ook weleens dromen over oude vlammen, maar ook weleens over mannen waar ik echt he-le-maal niets mee heb, dan word ik wakker met een walg-gevoel.. yuk. Dromen over mijn eigen man gebeurt vaak! Die vind ik toch het leukste omdat het dan niet bij fantasie hoeft te blijven
Herkenbaar! Ik heb het overigens altijd alleen in de week voor mijn eisprong, als ik vruchtbaar ben zeg maar. Dat heb ik inmiddels na al die jaren wel ontdekt. Lekker van genieten, je kan er toch niks aan doen
WAHAHAHA!!! Omg 😂😂 blij dat ik inmiddels mijn bekkenbodemspieren weer onder controle heb
Ja ongeveer een week of 2 geleden van een bn'er die alles behalve sexy is ofzo. Maar ik volg hem in het Facebook nieuwsoverzicht, gewoon omdat de berichten (van het management/van hem) soms wel grappig zijn. Schijnbaar was het heul erg grappig ineens.
Ja hoor, vooral nu tijdens de zwangerschap. Gisteravond nog over m'n eigen vriend, zijn beste vriend en m'n ex. Overigens geen stoeipoes droom maar wel over de dingen die ik waardeer in hun en waarin ze elkaar aanvullen. Ze kwamen ook alledrie apart voor in m'n droom. Maar heb m'n ex al jaren niet meer gesproken dus waar hij ineens vandaan kwam geen idee
Regelmatig! Kan ik ook heel erg van genieten, een dagje vlinders. Volgende dag is het meestal weer weg.
Hier ook zo nu en dan hoor, vaak met mensen die ik totaaaaal niet ken. En het gaat er soms behoorlijk heftig aan toe in zo'n droom. Ik voel me soms gewoon een oversekst mens
ja hoor, toevallig vannacht nog, toen had ik een aangename droom over mijn werkgever..... En hoewel ik hem best aardig vind of zo, heb ik er in het echt absoluut geen gevoelens voor. Waar zo'n droom dan vandaan komt vraag ik me dan ook af. Ik vind het wel altijd zo raar wakker worden.