Ik ga dit ook volgende week aan mijn eigen verloskundige voorleggen, maar vroeg mij af hoe hier bij jullie over wordt gedacht en wat de regels zijn. Wij (ik en mijn man) willen bij deze bevalling de kinderen niet naar wegbrengen maar mijn moeder en zus te vragen om in huis te komen. Dit zodat de kinderen het proces wat kunnen volgen, bij de geboorte zelf zullen ze niet aanwezig zijn. Wel zouden wij het fijn vinden als ze na de geboorte er snel bij kunnen zijn. Hoe wij het voor ons zien is mijn zus die bij de kids blijft, mijn moeder bij mij en mijn man die schippert tussen beide en is waar nodig is. Als onze wens mag zijn er dus 2 extra mensen uit verschillende huishoudens aanwezig in ons huis tijdens de bevalling, hoe kijken jullie praktijken hier tegenaan? Thanks voor het lezen dames en het delen van ervaringen.
Dat wilde ik ook nog vragen. Er mag 1 persoon bij de bevalling zijn lees ik op de site. Maar ja, er zou toch echt iemand moeten komen voor de overige kinderen. Dus ik ben ook benieuwd wat ze zeggen.