Woon je niet toevallig in de buurt?! Haha Ben blij te lezen dat het geen uniek probleem is in ieder geval!
Hier ook zelfde probleem oplossing gevonden in 6 lege kratten Heineken. Niet zo hoog als klossen maar prima en voor het gebrek aan sterke mannen zou je een krik kunnen gebruiken..
Nou sorry hoor het gaat puur om controle van evt hechtingen en baarmoederstand van 2 minuutjes per dag. Daarvoor ga ik niks op klossen zetten. Baby in bad doen, bukken was in machine, ophangen oid is lichamelijk zwaarder dan die 2 minuten. Hier in ieder geval geen klossen en ben gewoon geholpen.
Dit probleem heb ik straks ook. ik kan het bed (de poten dan) wel verhogen, maar de lattenbodem ligt los in het bed , en daar wordt het met klossen niet stabieler van...
Ik heb de vorige keer het bed ook niet op klossen gezet . Ons bed is daar niet geschikt voor. Nooit commentaar gehad. Dus deze keer doe ik het weer niet. Ons bed is behoorlijk hoog en staat onder de schuine kant. Zet ik hem hoger, klap ik met mn koppie tegen het dak. Lijkt me ook niet handig
Hier een boxspring van 60 cm hoog en moet naar 80 cm... Ben zelf 1.60m, dus dat zal wel lachen worden mag wel een trapje ernaast zetten Maar ik kan gratis klossen lenen bij mijn kraamzorgorganisatie, deze zijn blijkbaar verstelbaar en worden gratis bezorgd en opgehaald. Makkelijk toch? Misschien doen jullie organisaties dat ook wel!
Hmm zit nu heel hard te denken hoe we het de vorige keren hebben gedaan... Ons bed kan niet op klossen geen pootjes alleen 2 lange zijkanten zeg maar... De vorige keren niet op klossen gezet, de eerste keer had ik een hoog laag bed in de woonkamer staan door bi en de tweede keer een bed op klossen in de woonkamer... Maar eerlijk gezegd heb ik er voor controles etc nooit in gelegen, ook de controle van de vk niet... Lag altijd boven op ons lage bed ze gingen gewoon op het bed zitten werkte prima... Dus laat het eerst zo mocht het echt nodig zijn dan leg ik er voor de controle wel een extra matras op ofzo... Mijn man kan het bed zelf wel verschonen...
De klossen passen hier niet onder het bed anders had ik ze er gewoon onder gezet @ts mijn kraamzorgorganisatie mailde mij terug dat een los extra matras een supergoeie oplossing was geen probleem dus. Met een beetje mazzel tref je ook nog een kraamverzorgster waarbij het zowiezo geen probleem is.
Zo deden wij t vorige keer ook en gaan we nu weer doen. Je kunt zo lege kratten bij de supermarkt ophalen tegen statiegeld. En manlief had ze mooi versierd met Sinterklaas inpakpapier
Nee, dat moet je man dan doen En je blijft zitten met bv hulp bij borstvoeding enzo. Ik dacht trouwens dat het bed 80 cm moest zijn?
Ik ga het bed niet verhogen. Is al bekend dat ik in het ziekenhuis ga bevallen. En als ik dan thuis kom kan m'n vriend het bed ook verschonen dat hoeft niet persee kraamzorg te doen