Hallo Dames! Zoals het onderwerp al aangeeft ben ik op 8 oktober 2015 uitgerekend. Zijn er nog meer dames die rond deze tijd zijn uitgerekend?? Lijkt me erg leuk om ervaringen etc. uit te wisselen.
Wat leuk, gefeliciteerd met je zwangerschap!! Ik ben 7 oktober uitgerekend als alles goed blijft gaan. Hoe voel je je verder?
Jij ook gefeliciteerd! Wat leuk, 1 dag verschil haha! Ben je erg bang dat het niet goed blijft gaan? Bij mijn eerste zwangerschap vorig jaar liep het helaas uit op een miskraam, dus ben soms ook angstig.. Voel me verder wel goed, af en toe misselijk en wat ongemakkelijk, maar niet overgeven gelukkig. Veel zin in vet eten en mijn borsten zijn volgens mij al bijna 2 cupmaten groter haha! En hoe voel jij je?
Ja, die zijn er -> http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/557760-1-t-m-15-oktober-2015-mamas.html Er is zelfs een speciaal forumonderdeel voor. Liefs,
Inderdaad. kom gezellig bij de oktober groep. altijd prettig om te lezen waar iedereen mee te maken krijgt in dezelfde periode. heb je al een echo gehad? fijne zwangerschap!
Ja 1 dag verschil, leuk! Hier ook angstig soms, bang dat het mis gaat. Vorig jaar ging het helaas twee keer fout. Nog 2 weken 'uitzitten' tel letterlijk de dagen af. Hier ook veel zin in vet eten, maar probeer dat niet te vaak te doen. Hier inderdaad ook enorme borsten haha
Dank je Ana leigh. We doen deze daarom ook dicht en willen je verwijzen naar het bovenstaande forum onderdeel. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl