Bed verhogen zonder klossen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door xxYasmina, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de toelichting lies en tupp!
    Ons bed is zelf 48 cm hoog incl matras, ik weet niet hoe streng verloskundige/kraam is wat betreft die 80 cm die vaak wordt aangehouden. Kratjes onder het 2 persoonsbed, of toch bevallen/nazorg op het 1 persoonsbed zijn dus de meest voor de hand liggende opties..

2. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

25 aug 2008
    607
    8
    18
    Ik heb nog een tip voor degene waarvan het bed niet omhoog kan en dat is dat ik bij mijn tweede op de keukentafel bevallen ben. :p dekens en kussens erop en het was een perfecte hoogte.
    Helaas zit ik nu weer met een probleem want mijn bed kan zowiezo niet omhoog dan valtie zowat uit elkaar. En extra matrassen heb ik niet.
    De keukentafel heb ik nog maar een poot is los gegaan met de tijd dus het lijkt me niet zo handig om dit weer te doen.

Je kan ook een bed huren bij de thuiszorg (is gratis met verklaring van vk ) maar ook dit vind ik geen optie want het is hier al krap en dan moet er nog een bed bij..

Ik blijf dus nog ff brainstormen wat wij gaan doen maar misschien heeft iemand iets aan mijn tips xx

3. lies276

lies276 Niet meer actief

Ik werk voor een kraamzorgorganisatie en wij zijn echt heel streng wat betreft de hoogte van het bed.
    48 cm is echt veel te laag volgens de arbo.
    Gerekend vanaf grond tot bovenkant matras moet het bed tussen de 75 en 90 cm zijn.
    Bij veel thuiszorgwinkels zijn tegenwoordig speciale bedverhogers voor boxprings te leen.

4. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag verloskundige op bezoek gehad en voor hen maakt hoogte niet uit. Ga dus (denk ik) het logeerbed op klossen zetten voor de eventuele controles etc maar kan dus wat verloskundige betreft gewoon in ons eigen bed bevallen op huidige hoogte

Deel Deze Pagina