Hallo dames, Ik ben vandaag 12 weken en 5 dagen zwanger. Nu zijn we volop in ons nieuwe huis bezig en daar nog erg druk mee. Maar ik vroeg me af wanneer je de kinderkamer en kinderwagen moet gaan bestellen.... Wat is de levertijd? Wat hebben jullie gedaan? Ik heb altijd het idee gehad dat ik het met 7 maanden klaar wil hebben. Dus alles in huis en het kamertje klaar. En jullie? Liefs, Jannebo
ik had met 12 weken met kinderwagen en babykamer al erg he.. maar ik heb het 2de hands gekocht via marktplaats dus kon het niet laten gaan.. was spot goedkoop. Ik geloof dat er wel een een levertijd vn een aantal weken op zit dus daar zou ik even naar vragen ga gewoon lekker kijken en hoor hoelang het duurt voordat het er is.. de 1 wil dat het met 25 weken klaar is(ikke) en de ander wacht tot over de 30 weken...
Ik was 18 weken zwanger toen we de kinderkamer en de kinderwagen hadden besteld. Hij wordt bezorgd als ik 24 of 25 weken zwanger ben. Ruim op tijd dus. Maar ik heb wel eens gehoord dat sommige kamertjes rustig een levertijd hebben van 13 weken...
Wij hebben afgelopen vrijdag, bij 18 wkn de kinderwagen besteld. Ivm met vakantie hebben ze 8 wkn levertijd gerekend, 2 wkn meer dan anders. De kinderkamer wil ik deze week gaan bestellen zodat we alles eind oktober zeker binnen hebben. (9 december ben ik uitgerekend.)
Wij hadden bij 11 weken de kinderkamer besteld. Waren die dag een beetje aan het rondkijken en werden meteen verliefd op ons kamertje. Hebben het bij 25 weken laten leveren. Kinderwagen hadden we al uitgekozen en die hadden we bij 20 weken besteld. Er zat 13 weken levertijd op dus we hadden hem niet veel later moeten bestellen. Ik heb best de drang gehad om alles op tijd af te hebben (1e kindje), liep me vriend aan te sporen om aan het kamertje te beginnen en het kamertje is sinds een paar weken ook echt af. Ken ook mensen die pas bij 30 weken zijn begonnenn dus denk dat het echt je eigen gevoel is.
hier hebben we het kamertje van marktplaats gehaald en toen was ik 13 weken zwanger. We zagen gewoon ineens hele mooie meubels en zijn ervoor gegaan. De kinderwagen heb ik besteld met 5 maanden geloof ik en die zal vanmiddag worden geleverd. ( JEEJ ) er zat een levertijd op van een maand maar we hebben gewoon bekeken wanneer het ons het beste uitkwam. Ik wil ook alles met 7 maanden wel klaar hebben maar ben bang dat dat niet gaat lukken. De meeste spullen hebben we wel maar nog lang niet alles. Dat komt allemaal nog wel. Het kamertje schilderen enzo zijn we mee begonnen met 4 maanden. Dit omdat je nooit weet hoe het later met je gaat en ik het graag zelf wou doen. Het is dus ook echt een kamertje van ons samen. Mijn man en ik hebben alles samen gedaan en vond dat helemaal super. Doe wat je zelf prettig vind. Liefs
Hier geen levertijd week 20 besteld de week daarop binnen. Kamertje was afhalen bij IKEA. Het is maar net wat je wilt. Loop eerdaags eens binnen bij wat zaken en vraag het even na dan heb je een beetje een beeld. Successs
kamertje besteld met 11+6, geleverd met 23+3 (zodat we nog genoeg tijd hadden om te verfen etc). M'n ouders hebben de kinderwagen besteld toen ik 24+2 was, zou 4 weken duren, maar konden em al ophalen toen ik precies 25 weken was . Nu in principe alles klaar (hebben nog een grote bestelling die we over een week of 2 kunnen ophalen), kamertje is al helemaal klaar, maar zijn nu nog aan het kijken naar een andere woning.. En als dat gaat lukken gaan we nog voor de kleine er is verhuizen, maar da's dan ook een kwestie van 1-2 weken..
Wij hebben de kinderwagen met 13 weken besteld, iedereen vertelde over de ellenlange wachttijd. Echter konden wij hem meteen meenemen. Want alles was op voorraad. Ik mocht het ook daar achterhouden als ik wel al betaalde, maar dat voelde toch niet zo goed. Dus nu staat hij in doos lekker thuis.
Wij hebben ook na de 20 weken echo de kinderwagen en kinderkamer gekocht. Wij hebben alles bij Babypark in Gouda gekocht en daar was nagenoeg geen levertijd. Alleen op het kamertje hebben we een weekje moeten wachten en de kinderwagen konden we gelijk meenemen. Maar dat is zeker niet overal zo!
Wij waren van plan dit na de 20 weken echo te bestellen, maar we kwamen een aanbieding tegen met ons droomkamertje, dus die hebben we met 18 weken besteld en een week later was onze kinderwagen onwijs in de aanbieding, dus dat konden we ook niet laten lopen. (of ja, mijn ouders, die hebben hem betaald ) Uiteindelijk hadden we het kamertje op 1 maand voor de geboorte (8 weken te vroeg hè) dus met een levertijd van ongeveer 10 weken. De kinderwagen hebben we opgehaald toen R&R al bijna naar huis kwamen... Door overname van het bedrijf werd de levertijd 16 of 17 weken. Maar dat is natuurlijk wel een uitzondering.
Vandaag besteld en in week 41 : Oktober krijgen wij hem geleverd. Ben blij dat wij hem nu hebben besteld en niet pas in oktober ofzo.... Gezien de levertijd. Wij zijn naar babydump gegaan, en een bopita kamertje besteld.
Wij hebben vorige week de kinderkamer besteld, bij 17,5 weken. We krijgen 'm bezorgd wanneer ik 29/30 weken zwanger ben. Soms zit er lange levertijd op, zoals in mijn geval. De kinderwagen hebben we nog niet besteld, maar dat gaat vast ook niet lang meer duren.
babydump had toen een levertijd van een week of 10 dacht ik. wij hebben alles met 12 of 13 weken besteld.en met 5 mnd alles binnen.konden we lekker op ons gemakje alles inrichten en klaarzetten.zodat t met 7 mnd echt klaar was.
Kinderkamer van de ikea, dus gewoon meenemen Kinderwagen bij Babydump, in mei besteld, vorige week was het bij ze binnen en konden we het komen ophalen.
veel winkels hebben artikelen op voorraad staan, maar zou eigelijk altijd rekening houden met een lange levertijd. Van sommige leveranciers kan het heel lang duren voor er spullen geleverd worden. Vaak wordt er gewacht op een portvrije order zodat verzending gratis is. Wij zeggen meestal bij kamertje 10 tot 12 weken levertijd en kinderwagens 8 tot 10 weken. En dat is meestal ruim genomen en kan het alleen maar mee vallen. En idd met vakantie tijd wordt er meestal extra tijd gerekend want heel veel bedrijven sluiten in de zomervaknatie en wordt er een aantal weken niet geleverd. Het advies is meestal om het kamertje met 7 maanden klaar te hebben staan, zodat alle geuren eruit kunnen trekken
Wij hebben alles besteld na een onze eerste echo,dus ook rond de 12 weken.Ik kreeg alles binnen toen ik 24 weken was,dus een donderslange leveringstijd.Maar vond ook erg fijn dat ik de boel op tijd klaar had,toen voelde ik me nog heel goed.
De kinderkamer hebben wij al met 9 weken gekocht, kwam toevallig hét kamertje tegen op marktplaats voor een spotprijsje, dus dat hebben we niet laten schieten. Box hebben we ook al (week 6)..Ook toevallig net dé box voor een spotprijs. Kinderwagen hebben we nog niet, zijn er ook nog niet helemaal over uit welke we willen, maar ben wel al rond aan het kijken op markplaats(wil hem ook tweedehands hebben) én ja als we bij wijze van volgende week dé kinderwagen tegenkom zal ik me niet laten tegenhouden (ook al vind ik het vroeg..) Maar wie weet hebben we hem pas over 10/15 weken. We zullen zien. Zou als je dingen gaat bestellen gewoon even een dezer dagen je gaan oriënteren en informeren bij wat winkels wat de levertijden zijn. Kun je nog altijd beslissen wanneer je alles besteld.