Hallo meiden, Ik merk de laatste tijd erg aan mezelf dat alles schoner dan schoon moet in huis! Zodra er ook maar een klein rommeltje ligt of iets scheef staat, poets ik het huis van boven naar onder helemaal schoon.... Is dit nu die zogenaamde nesteldrang? Het alles schoon willen hebben in huis? Maar: ik ben nog maar 20 weken zwanger... Is het niet een beetje te vroeg om nu al als een bezetene het hele huis te lopen poetsen Vanaf wanneer hadden jullie dit? Liefs, Minyaweth.
ik had dat ook al rond die tijd hoor, en het komt en gaat met vlagen. moet wel bekennen dat we in de zomervakantie het hele huis aan de kant hebben gemaakt (dat wil zeggen zolder etc alles uitgezocht en logisch aan de kant gezet) dat ik een stuk rustiger in mijn vel zit. het overzicht is terug, en alles is makkelijker op te ruimen nu je voor alles een vaste plek heb. geef je er maar lekker aan over zolang het jou maar een goed gevoel geeft natuurlijk.
Hier ook zo Minyaweth! Kan op dit moment totaal niet tegen troep en viezigheid! ( wel lastig met een hond in de rui) Dus blijf aan de poets..hihi
ja dat kan hoor meid. Hier was ook alles al heel vroeg heel goed uitgezocht en opgeruimd. kan alleen nu merken dat het nestelen minder word ivm een dikke buik. en het gaat gewoon niet. Lekker opruimen en doen het is toch heerlijk. op zijn hoogst voor je omgeving wat vervelend
Heb ik sinds 2 weken ook! Is ook met vlagen Mijn man hoor ik niet klagen want normaal ben ik een vrij rommelig type! Ik moet het wel rustig aandoen voor mijn staartbeen,soms doe ik overdag TE VEEL en lig ik s'avonds weer plat van de pijn Maar de nesteldrang is sterker dan mezelf!
haha dat had ik ook rond de 20wk! en nu heb ik totaal geen zin om iets te doen..... dus het mag van mij voor die tijd nog wel eventjes terug komen hoor!
Hahaha, hier nog 1 hoor, ook ik liep vanaf een week of 18 als een bezetene te poetsen en op te ruimen. Nu begin ik flink last van mijn bekken te krijgen, dus ik ben stikgelukkig dat mijn huis al zo op orde is!
Hahah gelukkig maar! Ik ben niet de enige... Ik dacht al dat ik als een overdreven bezetene nu al last had van 'de poetsziekte' Moet zeggen dat ik het nu nog wel lekker vindt. Nu kan ik alles nog en ik geniet na die tijd echt heerlijk van een schoon huis!