Ik ben vandaag 39,5 week zwanger en heb vanavond weer afspraak bij verloskundige. als het goed is krijg ik inwendig onderzoek en als het mogelijk is word ik gestript. Erg spannend. Dit is ons 2e kindje en Heb nu al week of 2 voor weeën en harde buiken. Al moet ik zeggen dat de voorweeen nu zins paar dagen weg zijn nog wel harde buiken maar die doen geen zeer Ben ert benieuwd of het gaat lukken vanavond en of het dan ook wat gaat doen...spannend
Ik ben benieuwd! Ik ben donderdag zo ver als jij nu en mijn gyn heeft ook gezegd dat ze dan wel even wil 'kijken'. Bij ontsluiting zal ze misschien wel strippen (deed ze bij de vorige zwangerschap ook). Ben benieuwd hoe het bij jou gaat vanavond en of het iets teweeg brengt! (ik ben er zelf nl wel aan toe dat de bevalling begint...)
Ben om 7 uur geweest had ruim 2 cm ontsluiting ze heeft me goed kunnen strippen, ze had er opzich een goed gevoel bij, maar ja je weet nooit... dus spannend Als het wat gaat doen is het binnen 24 uur. heb wel wat harde soms zere buiken maar verder nog rustig. Succes donderdad nina!
Heel de nacht onwijs zere voor weeën gehad. Ene x sneller en langer achter elkaar dan andere keer maar wel elke 3 kwartier sowieso er wakker van geworden. Is nu weer rustig dus heb er een hard hoofd inndat het nu nog doorzet helaas.
Kan wel hoor. Toen ik bij mijn 2e gestript was elke 15 min lichte wee. Op t moment dat ik dacht t zet niet door en t zakt af kwamen ze ineens om de 5 min en toen was hij er binnen 3 uur
Nou dat geeft nog beetje hoop maar is nu vanaf een uurtje of 5 al zo goed als helemaal rustig. gaan maar weer afwachten helaas.
Hoop voor je dat het toch nagegaan doorzetten,. Mijn ervaringen zijn niet zo goed, vorige zwangerschap 2x gestript laatste keer had ik 3cm ontsluiting zoontje paar dagen later pas geboren. Deze zwangerschap ookal 2x gestript laatste keer maandagochtend bij dik 3cm ontsluiting en net als jij zegt veel pijnlijk voorwerk wat uiteindelijk niet doorzet ... Hoop dat het voor jou wat positiever is en dat je strax gewoon je baby'tje hebt
Ik had na het strippen ook "loos alarm". Vierentwintig uur later opnieuw weeën en die zetten wel door. Toen is mijn zoon geboren. Ik ben benieuwd!
Succesm hoop da het alsnog doorzet! Tip: ga niet de hele dag op de bank zitten wachten of het begint, ga lekker iets doen, andelen, beetje winkelen (niet te ver va huis kopje koffie ergens drinken, zoek wat afleiding! Als het dan niet begint dan zit je er in ieder geal niet voor niks op te wachten en ik heb. Begrepen dat afleiding en activiteit ook hel goed zin om ht toch door te laten zetten! Nogmaals succes!!
Ben rond uurtje of 10 (gedeelte) van slijmprop verloren. en zinsdien echt zo een ongesteldheids buikpijn. ben inderdaad vanmorgen ff met mijn zoontje naar dorp geweest. Nu ligt hij te slapen dus ga ik ff boekje lezen. En heel hard duimen haha.
Ik zal voor je duimen. Dus ff positief verhaal. Vorige week dinsdag ochtend gestript om tien uur en in de avond om tien voor negen is mijn dochter geboren. Na het strippen kreeg ik vrij kort daarna menstruatiepijn wat later doorzette in weeën. Tussendoor ook heel even dat het stopte. Succes hoop dat je snel mag bevallen