In Engeland dezelfde tel nummers bij verschillende personen?

Discussie in 'De lounge' gestart door kleintje88, 17 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Even een vraagje:

Ik kreeg net een sms van iemand met een nummer wat afkomstig is uit het buitenland, zij is echter Nederlands en werkt voor een NL castingbureau...
    Ik kreeg ook mails van haar over een eventuele opdracht voor mijn dochter van het e-mail adres met haar naam ervoor maar wel de rest van wat het castingbureau zelf ook gebruikt zeg maar (dus als einde @ en dan het naam van het castingbureau ) mij leek dit dus allemaal wel vertrouwd!
    Ik vond het alleen erg vreemd dat ik ineens een sms kreeg vanaf een buitenlands nummer + 44 (dat is Engeland / Schotland geloof ik toch? ) ik ben gaan googelen op dat nummer en ik kreeg berichten te lezen over dat mensen weleens smsjes hebben gehad van dit nummer met dat ze een geld prijs hebben gewonnen (dit allemaal wel in het Engels) het laatste berichtje wat ik daarover kon vinden was van 15 juni 2010 (2 dagen terug dus)
    Nu is mijn vraag: Hebben ze in Engeland misschien 2 dezelfde nummers maar voor 2 verschillende personen?
    Heeft iemand hier ervaring mee?

Ik heb het castinbureau ook meteen een e-mail gestuurd naar het e-mail adres wat op hun site staat omdat ik het toch een beetje vreemd vind (ondanks dat het toch een mail is wat afkomstig lijkt te zijn van hun mail server omdat het op hetzelfde eindigt)

DUs weet iemand hoe het zit met de telefoon nummers in Engeland?

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik woon in Engeland en weet alleen dat we + 44 hebben ja..

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

17 nov 2008
    9.362
    2
    0
    Niemand?

4. stampertje

stampertje Fanatiek lid

24 okt 2007
    3.086
    19
    38
    Mama
    Een dorpie
    Lijkt me sterk anders dan bel de de ene en dan krijg je iemand anders aan de telefoon.

5. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Oww zo bedoel je dat!!

Nee er zijn niet 2 verschillende personen voor 1 nummer.
    Is het het zelfde als in Nederland.

6. sweetmarije

sweetmarije Fanatiek lid

25 nov 2008
    1.199
    0
    36
    mummy
    letchworth garden city
    woon ook in engeland maar heb hier nog nooit van gehoord. dat kan toch ook helemaal niet, dat meerdere mensen hetzelfde nummer hebben? (tenzij het een bedrijfsnummer vaste lijn is die door meerdere collega's gebruikt wordt) volgensmij zit er een luchtje aan dit verhaal, ik zou het inderdaad niet geloven en kijken of je uit kan vinden wat er nou aan de hand is.

7. miffy11

miffy11 Niet meer actief

heb in schotland gewoond, idd ook +44, en had ook gewoon een uniek nummer hoor..

denk dat er ook iets raars aan de hand is.

8. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    wat wel kan is dat iemand in nederland hetzelfde mobiele nummer heeft als iemand in engeland of bij wijze van oostenrijk.

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ja, maar dan is het net nr anders, oostenrijk is +43

Deel Deze Pagina