1 keer per week, maar het komt natuurlijk wel eens voor dat het wat langer duurt omdat we geen tijd hebben gehad oid. Maar ik vind het wel fris om iedere week schoon beddegoed erop te hebben hoor, het slaapt ook lekkerder in een schoon bed
eigenlijk zou ik iemand in meoten huren die het elke dag voor me doet want het lekkerste slaapt toch een schoon bedje .
Hier gebeurt het ook 1x per week! Heel af en toe eens in de anderhalve week Als we geen tijd hebben gehad. Maar dan wel zo snel mogelijk, een lekker fris bedje slaapt het lekkerst
Vóór mijn zwangerschap altijd standaard 1x per week. Tijdens mijn zwangerschap elke dag, want ik moest bedrust houden, dus dat was het enige wat ik de hele dag zag en moest altijd fris zijn. Tegenwoordig kan het voorkomen dat wij onze bedden 1x per 2 weken verschonen, als ik echt in de knoei kom met de tijd is dat zo'n klusje dat blijft liggen. Bedjes van kinderen verschoon ik 1x per week, tenzij ze geknoeid hebben, dan meteen als het vies is natuurlijk.
Gemiddeld 1x per week, heel soms iets vaker, en heel soms blijft het wat langer erop liggen, maar max 2 weken. Super lekker om in een bed te stappen dat zo lekker naar wasverzachter ruikt!
Wij verschonen het bed eens in de 2 wkn. Tenzij het echt eerder nodig is natuurlijk. Frummels bed vaak 2 keer per week.
Ik heb 1x per week gestemd. Maar ander vraagje wassen jullie wel eens het dekbed? Ik was mijn donsen dekbed zelf gemiddeld 3 per jaar. Hoor ook wel eens dat deze naar de stomerij wordt gebracht.
Elke 2 weken iig Zou het graag elke week doen, omdat het gewoon lekker is. Maar nu is het echt tijdgebrek.
H!... Ik doe het tussen de 1 en 2 weken. Stel, ik begin met een schoon opgemaakt bed. Dan verschoon ik de week erna, de kussenslopen en het hoeslaken. Lucht het dekbed, en draai het dan om. Is makkelijk te zien, veel van mijn dekbedovertreken hebben 2 verschilende kanten. En dan de week daarop verschoon ik alles weer... Vind het ook zo'n heerlijk gevoel schone lakens...
Elke zondag gaat al het bedden goed op 90C de wasmachine in, elke dag wordt het beddengoed gelucht (op werk dagen openslaan met raam open, op vrije dagen zonder regen naar buiten). Het bed van Jamila doe ik op woensdag en zondag. 2x per week dus. Als er veel getranspireerd wordt (zomers meestal) wordt het uiteraard vaker gewassen. Daarbij douchen we altijd voordat we naar bed gaan. Ik vind het zo fijn om savons in een schoon bedje te stappen , slaapt gewoon veel fijner.
Ik altijd 1 keer in de week, op vrij zat of zondag. Wij douchen voor we naar bed gaan, maar vind het wel zo fris 1 keer in de week