Ons tweede kindje is op komst en als hij/zij komt dan is Can 21 maanden. Hoe zouden jullie dat doen/of hoe hebben jullie dat gedaan met de babykamer. Ik zou de babykamer van Can ook voor de nieuwe baby willen gebruiken (is een neutrale kleur, hebben we expres gedaan), maar Can is dan nog te klein om in een groot bed te slapen....
Mijn dochtertje is straks 23 maanden als de baby komt. We hebben voor de baby een hangwiegje in onze kamer, dan zijn we weer een paar maanden verder. Ze slaapt nu nog in haar ledikant.
zo te zien ben je nog niet ver zwanger dus tegen die tijd dat je uitgerekend bent is hij al ruim 2 jaar. dan kan een groot bed al. anders kun je idd de kleine eerst in een wiegje doen. en geleidelijk aan de oudste in een groot bed doen en dan vragen of de baby zijn bedje mag. omdat hij al zo groot is.
Onze oudste is net wel/net niet 2 jaar als de baby komt. We zijn nu bezig met z'n nieuwe kamertje en hopen hem eind deze week over te doen. De baby gaat dan in z'n oude kamertje. We hebben trouwens wel een meegroeibedje voor de oudste, maar hij gaat eerst om te wennen nog in z'n ledikantje over. De baby gaat de eerste maanden toch nog bij ons op de kamer in het wiegje dus we hebben we even de tijd. Met 21 maanden kunnen sommige kindjes trouwens al prima in een groter bed. Maar je kan natuurlijk ook het ledikantje tijdelijk mee verhuizen of kijken of er iemand in je omgeving een ledikantje te leen heeft. En anders een goedkope bijv. van de Ikea kopen voor die paar maandjes.
Bij ons gaat de beeb ook eerst in een wiegje. En daarna hoop ik dat lisa wel al in een groot bed kan en dan kan de beeb in Lisa dr ledikantje.
Wij zaten ook te dubben, maar hebben meteen een juniorkamer gekocht. Is zo zonde geld 2x een babykamer. Het buro gebruiken we nu als commode. Werkt ook nog beter, die is een stuk groter. Het eenpersoonsbed staat er al wel, maar wij hebben een tweedehands babybedje er neer gezet waar onze oudste nu nog in slaapt.
Onze zoon is 2 jaar en 4 maanden als de 2e er is. Wij hebben een wiegje geleend, voor de eerst 6 mnd, en de commode van mijn zoon z'n kamer in de babykamer gezet. Mijn zoon heeft nu een ander kastje in zijn kamer, en de commode gebruikten we eigenlijk niet meer voor hem. Als de kleine niet meer in het wiegje past, is mijn jochie ook al toe aan een groter bed (dan bijna 3) en kunnen we zo de bedjes doorschuiven. Dat scheelt weer een hoop extra kosten op deze manier. Oja mijn zoon is gehecht aan zijn ledikantje, en erg ondernemend. Kan me voorstellen dat je bij rustigere kindjes wel sneller naar een ander ledikant gaat, maar in ons geval is dit het beste
wij vonden 2 babykamers ook zonde van het geld en hebben een cot-bed van Bopita voor de oudste gekocht. Is een ledikantje van 70x140 dat omgebouwd kan worden tot juniorbedje. Hier gaan ze op 1 kamer slapen. Verschil is hier ook zo'n 22 maanden
ik zou gewoon een ledikant kopen of een wiegje ik zou echt niet alles opnieuw gaan aanschaffen en 2 jaar kant och makkelijk in een grote bed? je heb tegenwoordig ook steunen die je aan het bed vast kan maken zodat de kleine er niet uit kan vallen
Wij hebben een nieuwe babykamer gekocht. Mijn dochterje is 22 maanden als haar broertje/zusje word geboren, en kan me niet voorstellen dat zij dan in een groot bed kan. Volgens mij staat ze dan de hele nacht aan mij bed