Ik heb net de 20 weken echo gehad. Alles was in orde! Gelukkig! Wij waren ook reuze nieuwsgierig naar het geslacht. Gelukkig kon ze dat zien! We krijgen een dochter! Ik voel mij zooo trots en gelukkig! Ik zit echt op een roze wolk! Sommige zullen mijn gevoel helemaal herkennen! Het is hier somber weer, maar ik loop met een beste glimlach van oor tot oor op mijn gezicht! Liefs een trotse a.s. mama (en papa)
Gefeliciteerd meis, geniet er maar lekker van!. As dinsdag krijg ik de 20 weken echo en ik kan bijna niet meer wachten...................
Van harte.... Heerlijk ja die stralende a.s. mama's. Je ziet het er echt van af dat ze dolgelukkig zijn...... Geniet ervan. Lekker op de helft, en straks een mooie dochter!
Vaan harte gefeliciteerd dat jullie een prachtige dochter krijgen straks en het is altijd fijn als alles oke is. Geniet er van. Gr. Diana
Erg jammer dat het nog zolang duurt voor ik haar in mijn armen kan houden. Was het maar zover. Hoe zal ze eruit zien. Ben zooo nieuwsgierig! Ben er nog steeds ondersteboven van Haha. Liefs Britt
Heerlijk dat alles goed was ! Geniet er maar lekker van... Kan je dalijk lekker tuttelen met je kleine meid! -xxx-
Sinds dat wij weten wat het is, zit ik ook op een roze wolk ( of een blauwe ) dus ik weet precies hoe je je voelt!
Oh, wat fijn voor je! Gefeliciteerd met je gezonde a.s. zoon! Ik mag dinsdag voor de 20 weken, ben echt benieuwd! Wij willen het niet weten, hebben we donderdag besloten.
n4th4li3, een dochter is nog altijd een meisje! We krijgen een dochter geen zoon Haha Foutje! Het voelt echt geweldig. En zie al die mooie kleertjes in de winkel. Kon het dan natuurlijk ook niet laten om alvast wat te shoppen! Hopelijk zien al jullie echo's er ook goed uit! Liefs Britt