Dit is volgens mij een onderwerp die hier nog nooit voorbij is gekomen, een luchtig onderwerp. Het lijkt me wel leuk om een keer een kijkje in jullie koelkast te nemen. Wat hebben jullie zoal erin liggen? Wij hebben 2 koelkasten. Eén in de keuken voor de normale dagelijkse dingen en één in de bijkeuken voor extra voorraad. Dit is die uit de keuken: View attachment 155058 ( Er zit nog maar één schapje in de deur, de rest is er allemaal uit gebroken.)
leuk onderwerp!!! Wel een vraag l4ever, eten jullie wel eens??? Hier de mijne, en ik moet voor deze week nog boodschappen doen. View attachment 155064
Ja hoor, ik eet weleens. Ik ben niet voor niets veel te dik. Maar we zijn het afgelopen weekend een weekend weg geweest en hebben vanmiddag een paar boodschapjes gekocht tot en met woensdag en dan gaan we donderdag weer een paar dagen weg, vandaar dat er niet superveel in zit. Maar er zit wel vaker niet zoveel in hoor. Weet ook niet hoe het kan. We doen 2x per week boodschappen. Maar wat een volle koelkast Tulip.
o vandaar, en bij mij, das nog niks, nu ligt er op de onderste alleen toetjes, normaal ligt dat ook nog wel vol. Ik moet voor dinsdag en woensdag nog boodschappen halen.
o keurig zeg, daar ben ik wel jaloers op, die van ons ziet er vaak uit alsof het er van een meter afstand ingedonderd is.
haha nee er zijn er nog 2 dicht maar mijn man ´haat´ het als hij iets wil drinken en het niet koud staat dus vandaar. Die andere 2 zijn open maar dat gaat hier altijd binnen 3 dagen op of weg. edit, dat laatste pak is melk en daarboven dat pak is sojamelk van mn dochter.
Hahaha sorry een onderonsje Matties staat voor vrienden in straattaal, dus dat is als grapje bedoeld haha. En puck is een smeerkaas, die je kunt kopen bij de meeste Turkse en Marokkaanse winkels. En echt ontzettend lekker!
Oh ok. Matties heb ik weleens van gehoord nu je uitleg geeft. Maar het woord "Puck" nooit van gehoord. Nog meer koelkasten?
hier die van ons. ben van huis af niet zo gewend aan zo volle koelkast. Maar hier in friesland schijnt het zo te horen.. Kom zelf uit het westen.en heb hier mijn man leren kennen View attachment 155086
haha hier durf ik geen foto te maken want hij ligt nu ook overvol en het is een rommeltje maar wel een leuk topic