Wat lief dat deze mensen aan jullie denken, Ik zou in dit geval wel een 'bedank'kaartje terg sturen. Sterkte Jel *knuf*
Ik heb tóch een kaartje geschreven met een bedankje. Ik vond het zo aardig dat ze eraan dachten, terwijl we helemaal niet echt contact met ze hebben. (Wat niet is kan nog komen) Het betreft iemand uit onze straat, die we vorig jaar wel een geboorte/ overlijdenskaartje in de bus hadden gedaan (alleen het eerste blokje bij ons) zodat de mensen een beetje zouden weten/ snappen wat hier zou spelen. Ze kwamen toen als enige buren ook op de condoleance. Echt heel aardig. Dus ik heb dat ook genoemd in mijn bedank-kaartje terug, dat we het heel aardig vinden dat ze aan ons denken. Dus.... op deze manier dus opgelost.
Het is misschien 'belachelijk' dat ik het hier neerzet, maar vandaag ontving ik een lief pakketje met de post, met een doosje met snoephartjes en een lief kaartje erbij dat er aan ons en onze *dochter gedacht word, alleen zonder afzender . Ik heb op mijn facebook een oproepje geplaatst of degene die dit gestuurd heeft, zich even wilde melden. Maar tot nu toe nog geen reactie van iemand van wie het is. Dus ik dacht: voor het zelfde geld is het iemand van zwangerschapspagina. DUS WIE O WIE HEEFT MIJ DAT LIEVE PAKKETJE GESTUURD?