Bedankje juf

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Chilleke, 3 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Hier geef ik altijd een kadotje aan de juffen op de laatste schooldag.
    Kan zijn van een mooie kaars tot wijn of een glazen snoeppot met snoepjes.
    Ik bedankt de juf ook altijd voor de goede zorgen

2. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Ik ga met mijn zoon een cake bakken voor de juffen. Kunnen ze deze lekker met elkaar opeten! Is gewoon een leuk gebaar. Het kost bijna niets en je kind is apetrots. Kinderen zijn over het algemeen gek van hun juf/meester.
    Vind het wel raar dat mensen het 'niet nodig' vinden om de juf iets te geven. Als je uit eten gaat geeft men wel 10% fooi aan het personeel voor een paar uurtjes bediening en de juf die een jaar lang met je kind is bezig geweest hoef je niet te bedanken?!
    Ik ben zelf juf en ik hoef echt geen cadeautjes, maar je wilt niet weten hoe weinig ouders je persoonlijk een hand komen geven aan het einde van het jaar. Dat vind ik echt asociaal.
    Bovendien krijgen de kinderen bij ons op school ook bijna altijd een kleinigheidje van de leerkracht aan het einde van het schooljaar om de kinderen te bedanken voor het gezellige jaar. Dat hoeft ook niet, maar doen we wel!

3. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

15 dec 2008
    1.200
    0
    36
    Weet je wat ook leuk is ...
    Je hebt van die koeken van het merk KANJERS. Die kan je geven met de mededeling dat je blij bent met die kanjers van juffen.

Deel Deze Pagina