Bedankje juf

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door ZoWelkom84, 3 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zxcvb

    Zxcvb VIP lid

    13 dec 2019
    10.351
    12.038
    113
    Vrouw
    Ik heb bij de action memoblokken gekocht. In zo'n doorzichtige houder. Ik heb de kinderen op een op maat geknipt papiertje een tekening laten maken. Daar op geschreven: 'het was een memo-rabel jaar'. Daarna dat papiertje met plakfolie op de houder geplakt.
    Cadeaufolie erom en klaar!
     
    Lisa280887 en Zonnestralen vinden dit leuk.
  2. tupp

    tupp VIP lid

    13 jun 2009
    22.622
    18.475
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Leuk! Hier zou ik absoluut ook blij mee zijn. Je kunt nooit genoeg memoblaadjes hebben, haha.
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  3. Zonnestralen

    Zonnestralen VIP lid

    22 apr 2017
    11.972
    7.902
    113
    Vrouw
    Ik vond een vrolijk zeep pompje wel toepasselijk dit jaar. De jongens hebben er een briefje en een tekening bij gedaan.
     
    Zxcvb vindt dit leuk.
  4. Madeliefste

    Madeliefste Actief lid

    20 feb 2020
    178
    188
    43
    Een lekkere handcreme.
    Daarbij de hand van dochter overgetrokken en uitgeknipt. Heeft dochter leuk ingekleurd en we hebben er ‘Bedankt voor uw helpende hand’ opgeschreven.
     
  5. tuc

    tuc VIP lid

    19 dec 2012
    51.882
    42.751
    113
    Als eerste een tekening/knutsel van het kind zelf.
    Verder geef ik graag iets wat op gaat. Chocola en douchespul is er vaak in overvloed.
    Dit jaar een bloeikaart met bedankt en een bloeipotlood. De kaart kan ze in stukjes scheuren en in de grond stoppen dan komen er bloemen uit. Het potlood kan als potlood gebruikt worden en als je een stompje hebt kan die ook de grond in, dan komt er lavendel uit.

    De juffen van de oudste zijn weer andere types, die krijgen een zakspiegeltje met superjuf erop en een kaart waarop de oudste een rapport schrijft voor de juffen.
     
    NiekeKris vindt dit leuk.
  6. Adje

    Adje VIP lid

    21 aug 2015
    15.496
    24.372
    113
    Ik was zelf altijd blij met alles wat ik kreeg, en vond het overigens ook helemaal niet raar of erg als kinderen niks gaven. En ik vond het vooral lief dat ik zo veel attenties kreeg, dat het cadeautje zelf niet zo veel uitmaakte. Dus tekeningen, chocolade, douchegel, een bloem, etc, werd allemaal gewaardeerd. En als ik het niet ging gebruiken of opat oid gaf ik het weg en werd het weer door een ander gewaardeerd. Dus imo maakt het niet zoveel uit wat je geeft, maar het feit dat je een attentie geeft, is al leuk.

    Het enige wat ik ooit een ‘ongemakkelijk’ cadeau vond, was een etos cadeaubon van €25. Toen voelde ik me echt bezwaard. Ik denk ook niet dat ik ooit een cadeaubon zou geven, ook al is dat heel praktisch.

    Leerkrachten van mijn kinderen krijgen meestal wel iets lekker cliches van pinterest. Bv ‘dankzij jou heb ik meer in mijn Mars’ op een kaartje bij een pot met mini marsjes, etc. Maar ik geloof dat de leerkrachten die een keer een fles wijn kregen nog het meest verheugd reageerden :roflmao:
     
    Lisa280887 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina