Mijn dochter (13) is weer toe aan een nieuwe garderobe. Maar met iets van Kleertjes.com ofzo maak ik haar echt niet meer blij! Zo nu en dan koopt ze een heleboel bij The Sting, daar kan ze dan een groot gedeelte van het seizoen mee door. Maar er moeten meer leuke kledingwinkels zijn voor jonge meiden. Zelf weet ze het niet zo goed. Dus komt ze weer uit op de plaatselijke winkels. Maar ze wil wat anders! Ik zoek kleding in maat 164 of XS. Daarbij moet het geschikt zijn voor de 3e klas van het voortgezet onderwijs. Waar shopt jullie dochter?
Coolcat is volgens mij failliet. Maar dat weet ik niet zeker. Die kleding vindt ze niet mooi. Haar woorden: "ordinair". H&M komt ze soms, maar koop er nauwelijks. Newyorker: vorig jaar voor het laatst geweest. Toen was alles haar nog te groot. Maar kunnen we wel weer eens proberen.
Mijn dochter van 11 vindt shirtjes van Shoeby erg leuk. Broeken (ook korte) vooral van de H&M en wat van de C&A.
Hier ook een dochter van 13 jaar en inderdaad de Sting, New yorker, H&m de kleinste damesmaat, Only heeft weleens leuke items evenals Shoeby maar dan naar de dames en niet de kinderen, ineens zijn ze dat ontgroeid, Jeans Centre hebben ze veel García en is ook favoriet
C&A (small van Clockhouse enzo is hetzelfde als grotere maten van de kinderafdeling. WE, Zara, Hema, Takko, Primark, NewYorker enz. Coolcat heeft inderdaad veel ordinairs, maar we vinden er soms nog wel wat leuks. Afgewisseld met wat merkkleding.
Coolcat is inderdaad failliet, maar gaat wel online verder. En hier verder vooral H&M, C&A, Bristol, Wibra, enz. Ik bestel ook regelmatig bij Zalando, lekker veel keus.
Primark kan ik niet slagen. De kwaliteit vind ik ook niet zo best. Zara, We, Bijenkorf en Jeans Centre heb ik doorgegeven. Ook de damesafdeling van Shoeby en H&M. Thanks!
Only, shoeby, soms sting, new yorker voor goedkopere kleding Verder draagt dochter momenteel graag nik & nik, levi's en reinders maar das wel prijziger