bedankje kraamverzorgster.

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door mamadeliefste, 13 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimime

Mimime Niet meer actief

Wij hebben een doos merci, een foto, een geboortekaartje en een zelf gehaakt knuffeltje gegeven 😊

2. Tijm86

Tijm86 Fanatiek lid

7 aug 2013
    1.149
    774
    113
    Vrouw
    Er staat hier een mooie bos bloemen klaar en het geboortekaartje voor onze kraamhulp. We zijn ook erg tevreden met onze kraamhulp

3. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.385
    867
    113
    Wij hebbe zowel de kraamhulp als de staigiar een kadobon van de DA gegeven, een foto van zoon met hun op de foto en een geboortekaartje.

4. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Wij hebben het boek 'de kraamhulp' van Ester verhoef gegeven. Ze zag m liggen in de kast hier, en ze wilde m zo graag lezen. Dus die voor haar gekocht. Gelukkig was onze hulp een stuk leuker als de hulp uit t boek :D
    Oh ja en t geboortekaartje, die spaarde ze.

5. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Wij hebben alleen een geboortekaartje gegeven, we hadden geen idee dat het zo gebruikelijk is om een bedankje aan de kraamhulp te geven.

6. Maria1983

Maria1983 Niet meer actief

Wij hebben een tijdschrift met een cadeaubon in laten pakken, met daarbij het geboortekaartje
    met een foto van onze dochter.

7. marly87

marly87 Actief lid

8 jan 2012
    463
    0
    16
    Geboortekaartje met een bon van ici paris

8. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    :D mooi om te lezen... Heb vorige week alvast de Etosbonnen gekocht en ingepakt. Eentje voor kraam (met schattig blikje met tekst erop erbij)3en eentje voor verloskundige (met gietertje)bediening van dat doorzichtige folie verplakt.

D eerste keer had ik geloof ik een blauwe cake gebakkenen een bon erbij gedaan geloof ik.

9. Humava

Humava Niet meer actief

Ik heb een bladcadeau gekocht. Ben een beetje vroeg maar ze waren verleden week 1+1 gratis. En als ik een hele vervelende kraamverzorgster heb neem ik gewoon zelf een abonnementje op een tijdschrift. :)

Deel Deze Pagina