Wij hebben een doos merci, een foto, een geboortekaartje en een zelf gehaakt knuffeltje gegeven 😊
Er staat hier een mooie bos bloemen klaar en het geboortekaartje voor onze kraamhulp. We zijn ook erg tevreden met onze kraamhulp
Wij hebbe zowel de kraamhulp als de staigiar een kadobon van de DA gegeven, een foto van zoon met hun op de foto en een geboortekaartje.
Wij hebben het boek 'de kraamhulp' van Ester verhoef gegeven. Ze zag m liggen in de kast hier, en ze wilde m zo graag lezen. Dus die voor haar gekocht. Gelukkig was onze hulp een stuk leuker als de hulp uit t boek Oh ja en t geboortekaartje, die spaarde ze.
Wij hebben alleen een geboortekaartje gegeven, we hadden geen idee dat het zo gebruikelijk is om een bedankje aan de kraamhulp te geven.
Wij hebben een tijdschrift met een cadeaubon in laten pakken, met daarbij het geboortekaartje met een foto van onze dochter.
mooi om te lezen... Heb vorige week alvast de Etosbonnen gekocht en ingepakt. Eentje voor kraam (met schattig blikje met tekst erop erbij)3en eentje voor verloskundige (met gietertje)bediening van dat doorzichtige folie verplakt. D eerste keer had ik geloof ik een blauwe cake gebakkenen een bon erbij gedaan geloof ik.
Ik heb een bladcadeau gekocht. Ben een beetje vroeg maar ze waren verleden week 1+1 gratis. En als ik een hele vervelende kraamverzorgster heb neem ik gewoon zelf een abonnementje op een tijdschrift.