Ik heb volgende week een kraamfeest van een collega. Twijfel een beetje of ik mijn jongste dochter van 2 zal meenemen of niet. Leek me wel gezellig, maar ik weet niet zo goed wat gebruikelijk is op een Nederlands kraamfeest. Help!
Ik zou mijn kind gewoon meenemen! Eventueel kun je je collega vragen wat de bedoeling is? Maar ik zou het raar vinden als er geen kinderen welkom zijn op een kraamfeest.
Het hangt ervan af of het in een zaaltje is of bij hen thuis. Wij deden ons kraamfeest in een zaaltje met aangrenzend een speeltuin dus kinderen waren helemaal geen last. Wij hadden ook op de uitnodiging gezet dat er kinderen welkom waren. Maar als ik thuis een kraamborrel zou organiseren zou het wel heel druk worden. Misschien kun je het eens aan haar vragen?
Tuurlijk meenemen! Ik zou het heel raar vinden als je het niet doet. Wij hebben vorige week ons kraamfeest gehouden en ik vond het heerlijk al die kinderen! Wij hadden het gewoon thuis, heerlijk al die kids van de zelfde leeftijd, wij hadden zo'n 12 kinderen de oudste was 5 jaar en de jongste 7 maand buiten onze om.