Kraamfeest, kids mee?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door shahrazed, 2 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. shahrazed

shahrazed Fanatiek lid

12 aug 2012
    1.638
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb volgende week een kraamfeest van een collega. Twijfel een beetje of ik mijn jongste dochter van 2 zal meenemen of niet. Leek me wel gezellig, maar ik weet niet zo goed wat gebruikelijk is op een Nederlands kraamfeest.

Help! :)

2. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik zou mijn kind gewoon meenemen! Eventueel kun je je collega vragen wat de bedoeling is? Maar ik zou het raar vinden als er geen kinderen welkom zijn op een kraamfeest.

3. prettymum

prettymum Niet meer actief

Het hangt ervan af of het in een zaaltje is of bij hen thuis. Wij deden ons kraamfeest in een zaaltje met aangrenzend een speeltuin dus kinderen waren helemaal geen last. Wij hadden ook op de uitnodiging gezet dat er kinderen welkom waren. Maar als ik thuis een kraamborrel zou organiseren zou het wel heel druk worden. Misschien kun je het eens aan haar vragen?

4. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Tuurlijk meenemen! Ik zou het heel raar vinden als je het niet doet.
    Wij hebben vorige week ons kraamfeest gehouden en ik vond het heerlijk al die kinderen! Wij hadden het gewoon thuis, heerlijk al die kids van de zelfde leeftijd, wij hadden zo'n 12 kinderen de oudste was 5 jaar en de jongste 7 maand buiten onze om.

5. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Ik zou dochtrrlief meenemen als kersverse ouders dat goedkeuren

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503