Bedankje verloskundige

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door BabyAngel, 9 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Precies "Go With The Flow";) of in dit geval "With The Snow"

2. Tavsan

Tavsan Actief lid

30 apr 2012
    377
    0
    0
    Deventer
    De VK heb ik niks gegeven, omdat ik onverwachts in het ziekenhuis moest bevallen.
    Heb de praktijk (en de kraamafdeling) wel een geboortekaartje gestuurd.

Mijn kraamhulp heeft een kadobon van 20 euro gekregen, het bedankje wat ik voor de kraamvisite heb gemaakt en een geboortekaartje.

3. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ik heb de vk die bij de bevalling was een lekker maskertje met een cupcakes met muisjes gegeven(leuk ingepakt) en de assistente ook. Doe was altijd zo behulpzaam bij het maken van afspraken. Het was maar een kleinigheidje maar vind het leuk om dankbaarheid te tonen.

(maakt niet uit welk beroep ;)) als ik mijn werk doe dan vind ik ook leuk als ik daar waardering voor krijg ook al krijg ik al betaald. De loodgieter geef je toch ook koffie met een koekje (bij wijze van...)? En een groeiend leventje in jou en de bevalling is veeeeeel bijzonderder en kostbaarder. Ik had overigens top verloskundigen!!
    @kim je bent net zwanger en heerlijk nuchter nog. Ik kan me jou reactie wel voorstellen, maar vermoed dat je over een half jaar er anders over denkt.... En zo niet... Dan geeft dat natuurlijk ook niet. Als je het niet zo ervaart dan geef je niets. Dat hoeft natuurlijk ook niet.

4. VanEke

VanEke Bekend lid

3 feb 2011
    937
    0
    16
    Wij hebben de VK niets gegeven,. omdat ik door stuitligging ook naar het ZH moest vanaf 36 weken, wel onze kraamzorg, doosje merci-chocolades en bosje bloemen...tuurlijk deed ze gewoon der werk maar ze deed het wel erg goed, vind het niet vreemd om iemand daarvoor te bedanken.
    Zelfs al is het gewoon hun werk wat ze doen...dat betekent toch niet dat je niet dankbaar mag zijn en dit niet mag laten zien!

Onzin trouwens om het met een tandarts te vergelijken, gaat om hele andere emoties. Op zo'n manier kunt ge het naar alle beroepen doortrekken...Ik bedank inderdaad ook niet iedere keer dat ik boodschappen doe de winkeljufrouw met een chocolaatje of bloemetje omdat ze zo vriendelijk is...maar om daarom dezelfde lijn te trekken naar een VK/gyn vind ik echt te gek voor woorden!

5. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb twee vk's. Eentje deed ook de echo's dus heb ze vaak gezien! Ze waren super. Een vk heeft de bevalling gedaan. Daarna zijn ze nog 4 keer op controle geweest. Nu na 6 weken op na controle geweest. Heb voor allebei een pakketje gemaakt met chocolademelk, thee en zo'n zakje meel voor appeltaart (hema) leuk kaartje erbij en een foto. Het gaf mij een goed gevoel om dat te geven! Werk zelf als juf en krijg regelmatig leuke en lieve dingetjes. Dat waardeer ik zelf enorm!

6. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Mijn vk heb ik niks gegeven. De kraamhulp wel. Die vond onze orchidee zo mooi. Dus hebben we stiekem zo'n orchidee gekocht en een kaartje erbij & natuurlijk een geboortekaartje.

7. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Omdat wij vonden dat we prettige vk's hadden, die ons prettg hielpen, altijd klaarstonden en mij door een moeilijke periode hebben geholpen in de zwangerschap hebben wij ook een leuk/lekker pakketje samengesteld! Wij hadden een geb.kaartje opgestuurd en bij t pakket ook een geboortebedankje gedaan( chocoladesuikers met een kaartje in stijl van geb.kaart) !
    Ook onze kraamhulp hebben wij een kleinigheidje gegeven namelijk een rituals pakket. Wij vonden dit ergleuk om te doen!

8. denise23

denise23 Fanatiek lid

29 okt 2011
    1.229
    0
    0
    tandartsassistente/preventieassistente
    noord-brabant
    een geboortebedankje, net zoals de rest vd visite..
    ik heb er eigenlijk niet eens aan gedacht om ze echt iets van een cadeautje te geven..

9. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik ga deze week een kaartje schrijven met een persoonlijk tekstje erin waarom ik ze zo dankbaar ben etc.
    Ze hebben mij bij beiden dochters begeleid en heb dezelfde vk bij mijn bevallingen gehad.
    Een speciaal plekje hebben ze dus wel bij mij inmiddels.
    Denk dat ik dat niet beter kan laten blijken dan met een persoonlijk kaartje.

10. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik heb de verloskundige een cadeaukaart van de da gegeven.
    Zo kunnen ze zelf wat uitzoeken en het geeft ook leuk weg want ze worden leuk ingepakt.

Vond het persoonlijk wel zo leuk om het te doen.
    Ookomdat ik een goed contact had met de verloskundige en 1 verloskundige eerst een solopraktijk had en met 2 zwangerschappen begeleid heeft, bij de laatste was ze met 2 andere gaan samenwerken, maar heb de verloskundige regelmatig gezien en spreek haar ook zo af en toe nog, want ze woont een straat achter me.

11. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb mijn gynaecoloog een doosje merci gegeven.

Deel Deze Pagina