Bedankje verloskundige?

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Mamalin83, 8 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Ik wil graag de verloskundige een bedankje geven voor de fijne begeleiding tijdens mijn zwangerschap en bevalling. Maar weet niet goed wat? Een doosje Merci vind ik ook zo afgezaagd... Heb dit overigens wel gehaald voor de kraamverzorgster, maar hier heb ik toch een andere band mee dan de verloskundige.

Iemand een idee?

ps; ik weet dat er mensen zijn die niets geven, 'omdat het hun werk is', maar toch, ik wil wel graag wat geven!

2. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb een taartje gemaakt voor de afdeling gynaecologie (liep daar voor mijn controles en mijn eigen gynaecoloog begeleide mij tijdens de bevalling) in de stijl van ons geboortekaartje.

3. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Ik heb mijn verloskundige en verloskundige in opleiding een enorm boeket bloemen gegeven in de kleuren roze en wit. Ik werd overgedragen aan de gynaecoloog vanwege meconium in het vruchtwater maar de verloskundige in opleiding is bij mij gebleven om ervaring op te doen. Zij heeft mij super begeleidt tijdens de bevalling en heeft ook de gehele bevalling gedaan onder toeziend oog van de gynaecoloog. Ik ben haar heel dankbaar en mijn eigen verloskundige vanwege de goede begeleiding tijdens de zwangerschap.

4. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Ik heb gisteren tijdens de nacontrole een grote bos bloemen aan mijn vk gegeven en een mooie foto van haar met onze dochter.

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Wij hebben 2 mooie flessen wijn gegeven met de namen: 'Groot geluk' en 'Klein begin'

6. ona81

ona81 Bekend lid

19 aug 2011
    844
    0
    0
    Heerlijk thuis geweest tot onze zoon 8 manden was,
    Een mooie kaart gegeven voor haar persoonlijk met tekst uit het hart en een doosje chocola van de beste chocolaterie bij ons ;) voor alle vk's van de maatschap.
    Misschien wat afgezaagd, maar wel echt uit het hart!

Ook al is het hun werk, Eem bedankje is altijd erg leuk!
    Ben zelf werkzaam als logopedist in een instelling en krijg van ouders ook weleens een cadeautje in allerlei vormen. De blijk van waardering, raakt mij nog steeds!!!!

7. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Ik heb lekkere thee gekocht bij zo'n koffie&thee winkeltje (wist wel dat ze thee drinkt, niet of ze koffie drinkt) met een groot stuk echte nougat en online een bedankkaart gemaakt met de naam en geboortedatum van onze dochter.

8. itsdaisy

itsdaisy Actief lid

21 mrt 2013
    178
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik geloof dat ik wel doosje merci heb gedaan, maar dan achter dat doorzichtige velletje een eigen voorkant geknutseld met lieve woorden voor haar en een foto van de kinderen. Toch net wat persoonlijker.

9. Dreamer

Dreamer VIP lid

17 mrt 2011
    6.153
    33
    48
    Hier 1 grote doos merci met geboortekaartje aan de afdeling gynaecologie gegeven.. Had geen vaste artsen oid maar wel bij iedereen een fijn gevoel gehad :)

10. Gitster

Gitster Bekend lid

23 nov 2012
    518
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oeiii heb niks gegeven.

11. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Moet ook nog wat verzinnen me kraamhulp is morgen voor het laats en ik ga haar echt missen zo lief mens is ze.

12. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Wij hebben onze kraamverzorgster een ijs-bon vd plaatselijke ijsboerderij gegeven. Kwam op het idee omdat ze ons vertelde dat zij en haar gezin dat zulk lekker ijs vinden! Ze was er erg blij mee.
    Oja, ben in ziekenhuis bevallen, had een doos merci van vriendin gekregen toen ik daar lag voor hoge bloeddruk, maar nooit open gemaakt die doos(terwijl ik normaal choco-verslaafd ben, hihi). Ik heb die doos aan 1 vd verpleegsters gegeven met de opmerking:dat komt vast wel op tijdens de nachtdiensten. Ze moest er erg om lachen. Misschien ga ik nog keertje langs op de afdeling, heb er 11 dagen gelegen. tante van mijn man werkt er ook, wil aan haar even vragen wanneer de verpleegsters dienst hebben die mij door de heftige bevalling hebben heen geholpen. Mijn moeder werkt namelijk als vrijwilligster in het zh en regelmatig vraagt 1 van die verpleegsters hoe het met ons gaat. Dan wil ik ze ook ze ook nog even bedanken met een bloemetje o.i.d, want later, als je weer beetje op aarde bent, besef je pas goed wat al die mensen voor je hebben betekend. Ben echt zo super goed verzorgd in het zh!

13. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben wel een enorme doos merci gegeven, maar meer om de reden dat ze meer voor ons deed dan haar werk eigenlijk van haar verlangde.
    ze heeft het begin van mijn bevalling begeleid thuis, moesten al snel naar het ziekenhuis ivm meconium in het vruchtwater.
    Ze is meegegaan naar het ziekenhuis maar na 3 kwartier was mn zoontje zo in nood dat het een spoedkeizersnede moest worden. Verloskundige kon toen niks meer doen, vertelde dat ze het over zou dragen aan haar collega van de avond en is terug gegaan naar de praktijk.

Vervolgens belde het ziekenhuis naar de praktijk net tijdens hun overdracht om te vertellen dat mn zoontje een hele slechte start had gehad en nog niet geheel buiten levens gevaar was.

Ondanks dathaar dienst afgelopen was , is ze eerst eff naar huis gegaan om snel wat te eten en is vervolgens mij rond een uurtje of 8 a 9 in de avond in haar vrije tijd op komen zoeken.

Later nog in die week heeft ze mij nog een keertje opgezocht in een ander ziekenhuis (was ondertussen van ziekenhuis verplaatst en mn zoontje ook), ook in haar vrije tijd. Nam een kolf voor mij mee omdat ik een dag later met ontslag zou gaan en dan gelijk een kolf voor thuis zou hebben.... Allemaal in haar vrije tijd.

Super meid is het. dat schept ook wel een band, daarom die doos merci.
    aangezien we veel aan ons hoofd hadden op dat momend was zo'n doos merci het makkelijks om eff snel te kopen en voor de hand liggend. Hadden eff geen fut en tijd om iets anders te bedenken en te kopen. Maar wilde haar wel heel graag bedanken met iets...

14. vlinderke

vlinderke Bekend lid

16 dec 2009
    763
    0
    0
    Hippe weegdoek, echt een aanrader. Kosten gemiddeld 12,00 euro en zijn erg leuk om te geven of te krijgen.

15. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

2 dec 2012
    814
    0
    16
    Dat had ik nou een leuk idee gevonden!! Jammer dat ik het nu pas lees...

Deel Deze Pagina