Helemaal mee eens , ondanks dat wij al hadden aangegeven dat wij hun absoluut niet verantwoordelijk houden hiervoor
Wij zetten in zulke parken de bolderkar / kinderwagen vast met een slot als we ergens in gaan. Te erg dat t nodig is, maar zulke dingen schijnen dus ook regelmatig gejat te worden .
Nee natuurlijk hoor je er vanaf te blijven dat staat buiten kijf. Ik zou er persoonlijk alleen nooit voor kiezen om de knuffel van mijn kind op die manier achter te laten. Mensen zijn wat dat betreft gewoon niet te vertrouwen. Wij zijn er onlangs ook geweest, had mijn buggy mee met een tas onderin. Maar die nam ik wel mee de atracties in. De buggy zelf op hoop van zegen op een paar plekken even laten staan. Verbaasde me er echt over wat mensen allemaal aan en in de kinderwagens achter lieten. Had wel overwogen hem vast te zetten. Maar er stonden allemaal bugaboo’s en Joolz’s zonder slot en grengdel. Dus dan kom mijn Quinny er ook wel tussen dacht ik
Zou het een kind kunnen zijn geweest? En dat die ouders het kind betrapt hebben en de wagen weer netjes op zijn plek hebben gezet? Echt sneu als iemand de knuffels van een kind jat. Wij hadden trouwens onze kinderwagen in de Efteling met een fietsketting vast gezet, maar ik had ook gewoon de luiertas erin laten staan, je verzint gewoon niet dat mensen die meenemen.
Maar als die ouders hun kind betrapten, dan is het toch gek dat ze wel netjes de bolderkar op een daarvoor bestemde plek zetten, maar hun kind de knuffels laten houden?
Hoewel ik het heel asociaal vind dat mensen zomaar spullen meenemen van anderen, (zacht uitgedrukt) vind ik het ook naïf van jullie. Natuurlijk moet een ander met z’n poten eraf blijven, maar je weet dat dat soort dingen kunnen gebeuren dus het is dan niet handig om spullen onbeheerd achter te laten. Meestal staat er ook aangegeven dat het eigen risico is en de accomodatie niet aansprakelijk is. Ik lees zojuist dat je blijkbaar een giftcard hebt gekregen, beetje vreemd dat je dat niet vermeld maar wel sensatie zoekt.
Sensatie zoek? Ik zoek totaal geen sensatie. Er zitten hier veel leden, wellicht zit de persoon hier wel als lid en kan hij/zij hierdoor nadenken over zijn/haar actie. En we hebben idd een giftcard gehad, maar dat zegt niks over de diefstal die gedaan is toch? Dat maakte mijn frustratie en boosheid niet minder erg hoor.
Je kunt nog blij zijn dat je bolderkar er nog stond. /neem de volgende keer een slot mee want ook die dingen worden gestolen. Wij zetten de buggy altijd met een slot vast. Onderin ligt dan nog een tasje met reservekleding waar ik expres oude kleding voor genomen heb voor het geval mensen er niet vanaf kunnen blijven.
Ja precies dit. Enige wat ik durfde te laten staan is de tas met broodjes en drinken. Maar de rest ging toch echt mee. Een knuffel was te verwachten dat het meegenomen werd. Jassen zou ik ook niet achter gelaten hebben. Ik nam zelfs de paraplu mee want die is mij ook wel eens ontvreemd. Neemt niet weg dat je met je takken er af moet blijven. Netjes dat jullie een giftcard hebben gekregen. Alleen had wat mij betreft niet gehoeven, denk dat ze dan aan de gang blijven. Je hebt ook nog een eigen verantwoordelijkheid. Ik was er in ieder geval niet mee naar de Efteling gegaan. Het was tenslotte mijn eigen schuld.
Want de giftcard is natuurlijk een knuffel en daarom is dit topic overbodig en vooral sensatie... @RoGiJuLi heeft je kind vannacht lekker geslapen met de giftcard? Wat ontzettend asociaal dat mensen tegenwoordig knuffels durven te stelen van kinderen.
Heb je al gekeken bij de gevonden voorwerpen? Misschien dat de ouders het knuffeltje hebben afgepakt maar niet (meer) wisten waar de kar stond?
Ik neem ook altijd alles mee. Wel een keer gehad dat de (gehuurde) rolstoel voor onze dochter weg was na bezoekje aan een attractie. (dochter kan wel lopen, maar geen lange afstanden, en de rij was kort, dus dachten kunnen de rolstoel wel even (ingeklapt, tegen een muur) buiten laten staan...) Stond ook verder geen andere meer, dus niet dat iemand zich vergist had. Vervelend!
Dat is de reden dat de knuffels hier in huis blijven of op de kamer van de locatie waar we slapen. Maar dan nog, knuffels stelen van kinderen. Iedereen weer toch dat knuffels heilig zijn voor kinderen. Dan ben je echt heel erg laag gezakt. Bah bah!
Klopt, dat zegt niks over de diefstal. Maar het is en blijft eigen verantwoording om spullen onbeheerd achter te laten. Het blijft asociaal, maar je had toch even kunnen vermelden dat het netjes is opgelost door de efteling.