Wat vinden jullie, zijn dit echte jongenssneakers of kunnen ze ook voor een meije? fullstop. Sneakers hoog - Grijs - Zalando.nl
Aan mij heb je niets.. ik vind dat je aan moet trekken wat je mooi vindt. Ik verwacht dat dit een schoen is die voor de jongensmarkt is gemaakt maar wat zegt dat nou? Mooi? Dan gewoon dragen
Uh ja hoor ik doe mijn dochter ook aan wat ik leuk vind. ( en kwam laatst thuis tot de ontdekking dat ik voor mijzelf ook herengympen had gekocht )
Ik vind het iets jongensachtiger dan meisjesachtiger, maar vind het voor een meisje zeker kunnen. Zeker met een lekkere stoere outfit!
Nee.. ik vind ze te jongens achtig Maar al zou ze ze helemaal super vinden mag ze ze natuurlijk gewoon
Ik vind het wel kunnen maar dan voor een oudere meid, jaar of 6 of ouder... Voor een peutermeisje vind ik ze niet zo.
Het aanbod halfhoge sneakers is gewoon zo groot! Maar je moet geen meningen hier vragen; jouw dochter moet erin lopen!
Ik vind ze zelf leuk voor mijn dochter van 6. Lekker stoer onder een spijkerrok met legging. Die van 2 zit nog maar in maat 23 dus dat gaat nog niet. Ik was benieuwd of meer mensen dit unisex schoenen vinden omdat er voor een jongen staat in de beschrijving. Maar mijn dochter vind ze zelf niet leuk helaas dus dan houdt het op. Was de ster een hartje geweest had ze ze leuk gevonden
Ik vind ze leuk! En ik zou ze voor mijn dochter niet kopen maar die houdt alleen van roze en schattig. Als jouw dochter en jij ze leuk vinden lijkt het me prima.
Voor 6? Ja hoor! Ik heb ze trouwens mijn zoon laten zien en terwijl die stapelgek is op sterren, vond hij ze 'voor een meisje'. komt denk ik door die lichte kleur (hij wil ook geen witte allstars).