Bedankje voor juf peuterspeelzaal?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door angel229, 13 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel229

angel229 Niet meer actief

Geven jullie met de kerst aan de juf van de PSZ een bedankje?
    Ik weet niet of dat gebruikelijk is, maar het leek me wel leuk om een kleinigheidje te geven.
    Zo ja wat gaven jullie?

2. Eylem

Eylem Niet meer actief

Ja, da ga ik wel doen, net gisteravond bedacht ;). Ze doen zoveel leuke dingen en zoveel moeite, wil wel een bedankje geven voor de vakantie.

Ik ga zelfs iets lekkers maken, misschien bonbons of anders deze koekjes Chocolate Cookies with Toppings | The Pioneer Woman Cooks | Ree Drummond , dan pak ik een nieuwjaarskaart waar ik wat in schrijf en mijn dochter wat op tekent/plak, die gebruik ik als 'bodem' om de koekjes op te leggen en dan pak ik het in plastic kadofolie, lintje erom, klaar :) . We hebben vier leidsters en twee stagiaires dus ik mag wel binnenkort gaan beginnen ;)

3. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Ik doe dat wel elk jaar, gewoon kleinigheidje van de action ofzo.
    Soms een knutseltje of tekening van de kinderen er bij.

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

o... ik had eigenlijk niks...

ze zit er ook pas net op dus geen idee wat andere moeders doen, en de volgende x dat ze gaat is al de laatste x voor de vakantie... shit...

5. angel229

angel229 Niet meer actief

Ik denk dat ik samen met haar kerstkoekjes bak en die dan voor de juffen leuk in pak met een kaartje erbij.

Hier doen de juffen zich ook echt de moeite voor de kindjes, dus wil ze daar ook voor bedanken!

6. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Nee ik denk het niet.. moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet nodig vind. natuurlijk vind ik het fijn dat ze zo lief zijn voor mijn dochter en goed hun werk doen, maar het is misschien bot, maar dat vind ik ook gewoon hun werk. Hooguit een door Sanne geknutselde kerstkaart misschien. Het is al zo vaak wat.. met dag van de leerkracht .. met verjaardagen einde vh jaar als een juf een kindje gekregen heeft straks als ze naar de basisschool gaat.. sorry maar ik blijf bezig.

7. Vagans

Vagans Niet meer actief

Ja mijn dochter zit eigenlijk pas net op de psz en in t begin helemaal geen positief gevoel gehad bij de juffen! Gelukkig is dit nu stukke beter!

Kan dr denk wel leuke kerstkaart laten maken!

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

met kerst liet ik mijn kids de door mij geschreven kerstkaarten versieren met tekeningen en stickers etc.

Bij weggaan van kdv/bso e.d. geef ik wel altijd een leuk cadeautje aan de leidsters.. Bij psz zullen we iets van een spel geven.

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Nee wij doen dat niet (dochter zit op Kdv) want ik vind dit allemaal een beetje teveel van het goede anders. Dochter trakteert als ze jarig os en dan krijgen de juffen een presentje (net Sinterklaas want dochter krijgt niets), dan heb je de verjaardag van de juffen en dan vragen ze ook om een tekening of presentje en dan heb je nog juffendag ofzo... Op een gegeven moment is het klaar zeg maar.

10. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Voordat ik dit las totaal niet over nagedacht, geen idee of het gebruikelijk is haha. Maar wij gaan dus niks geven, ik vind het wel best zo..

Deel Deze Pagina