Mijn ouders passen regelmatig op en als dank hebben we hen een paar maanden terug 3 dagen meegenomen naar de Efteling Bosrijk. Was erg leuk, de kinderen vonden het heerlijk dat opa en oma er bij waren, mijn ouders hebben lekker van de kids en de gezelligheid genoten, en wij konden samen nog een paar achtbanen in We zijn ook wel eens met ze naar center parcs geweest, een dagje naar een pretpark en lekker wezen eten.
tja lastig .. wat vinden ze echt heel leuk ? Ik zou in ieder geval een mooie brief schrijven om ze te bedanken en verder iets waarvan je weet dat ze blij worden. I.d. samen een dagje weg waarbij zij niets hoeven te doen/ betalen een soort verwendagje. Of i.d. iets tastbaars voor in huis of voor de tuin. Als je zo lang samen gewoond heb weet je misschien wel iets wat ze graag willen. Hoeft niet groot te zijn natuurlijk het gaat om het gebaar en het idee.
Mijn ouders hebben nog zo'n ouderwetse kalender op de wc hangen met alle verjaardagen etc. Ik ga voor hen een gepersonaliseerde kalender maken met foto's van de kleinkinderen. Foto's zijn voor opa's en oma's volgens mij altijd goed En daarna een keer met z'n allen naar de efteling of beter nog: disney!
Vriendin van mij heeft een fotoshoot als bedankje geregeld. Ze wilde ook haar familie bedanken en nodigde ze allemaal (bij hun was het groot - 1 oma, haar zus met haar man en 2 kids, haar broer met zijn vriendin, haar ouders en de moeder van haar man, de vader is er helaas niet meer, en hun zoontje). Het is echt prachtig geworden! Iedereen is nog steeds erg blij met de foto's!